logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۰۰۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

نرخ جابه‌جایی مسافر با تاکسی در شهر زنجان ۵۰ درصد افزایش یافت

نرخ-جابه‌جایی-مسافر-با-تاکسی-در-شهر-زنجان-۵۰-درصد-افزایش-یافت
رئیس حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه از اوایل هفته جاری نرخ کرایه حمل‌و‌نقل مسافر تغییر یافت گفت: نرخ تاکسی و اتوبوس به ترتیب ۵۰ و ۴۰ درصد افزایش یافته است.

داود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از اوایل هفته جاری نرخ جدید برای حمل‌و‌نقل مسافر در زنجان ارائه و اطلاع‌رسانی شده و در حال اعمال است.

وی افزود: طبق مصوبه شورا نرخ‌نامه جدید میزان تغییر نرخ تاکسی ۵۰ درصد، اتوبوس نیز کمتر از ۴۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: مسیر اول تاکسی ۳ هزار تومان، مسیر دوم ۴ هزار تومان، مسیر سوم ۶ هزار تومان و مسیر چهارم ۷ هزار تومان خواهد بود.

وی در خصوص نرخ تاکسی‌های دربستی نیز اذعا کرد: نرخ این تاکسی‌ها برای ۲۰ دقیقه اول معادل ۲۰ هزار تومان است. این در حالی است که از صبح ساعت ۶ تا ساعت ۱۱ شب این نرخ ۲۰ هزار تومان و از ساعت ۱۱ شب تا ۶ صبح فردا ۲۵ هزار تومان خواهد بود.

نوری در خصوص تغییر کرایه ون نیز گفت: این کرایه قبلا ۳ هزارو ۵۰۰ تومان بود که به ۵ هزار تومان تغییر یافت.

وی در خصوص کرایه اتوبو‌س‌ها نیز با بیان اینکه کرایه اتوبوس‌ها با خطوط متفاوت است، گفت: نرخ کرایه اتوبوس خط ویژه با پرداخت کارتی یک هزار تومان و نقدا یک هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود. 

رئیس حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری زنجان ادامه داد: پایانه ارتش، پایانه آزادی و پایانه سبزه‌میدان مبلغ کرایه با کارت ۲ هزار تومان و نقدا ۳ هزار تومان نرخ‌گذاری شده است.

وی گفت: شهرک سایان و دیزج‌آباد پرداخت کرایه با کارت ۳ هزار تومان و نقدا ۴ هزار تومان خواهد بود.

نوری با بیان اینکه مبلغ کرایه مسیر سریع‌السیر جنوب شهر با کارت ۳ هزار تومان و پرداخت نقدی ۴ هزار تومان خواهد بود گفت: همچنین مبلغ کرایه مسیر سریع‌السیر شمال شهر نیز با پرداخت کارت ۴ هزار تومان و پرداخت نقدی ۵ هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر