logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۲۱۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر خبر داد:

برگزاری اولین اردوی جهادی بهزیستی در روستای جداقیه

برگزاری-اولین-اردوی-جهادی-بهزیستی-در-روستای-جداقیه
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: اولین اردوی جهادی سال‌جاری برای اجرای طرح غربالگری بینایی در روستای جداقیه از توابع شهرستان ابهر برگزار شد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: اولین اردوی جهادی سال‌جاری، که با حضور بعضی از روسای ادارات و اعضای شورای اسلامی و میز خدمتی به همت مرکز مثبت زندگی و تیم سیار برای اجرایایی در روستای جداقیه از توابع شهرستان ابهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردو ارائه خدمات لازم و بهینه در راستای خدمات‌رسانی برابر و اجرایی‌سازی عدالت اجتماعی، سهولت دسترسی جامعه هدف در مناطق روستایی، ارتقا آگاهی و دانش ساکنین است.

لطیفی افزود: خدمات بهزیستی را باید به روستاها ببریم مخصوصا روستاهای کم‌برخوردار، روستاهای که آشنایی زیادی با خدمات بهزیستی ندارند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: خانواده‌هایی که فرزند کم‌شنوا و کم‌بینا دارند ولی در غربالگری شرکت نکردند باید شناسایی شوند تا از معلولیت‌های آتی پیشگیری شود.  

وی با بیان اینکه غربالگری شنوایی، بینایی، اضطراب و غربالگری اوتیسم باید در سن طلایی ۳ تا ۶ سال باشد، گفت: باید این غربالگری به موقع انجام شود تا بتوانیم شناسایی درست و درمان به‌هنگام داشته باشیم.   

این مسئول افزود: بیش از ۲۰ کودک ۳ تا ۶ سال در این روستا در طرح غربالگری بینایی معاینه شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر