logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۲۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر شرکت گاز شهرستان ایجرود:

میانگین نرخ بهره‌مندی از گاز طبیعی در شهرستان ایجرود به ۹۹/۷ درصد رسید

میانگین-نرخ-بهره‌مندی-از-گاز-طبیعی-در-شهرستان-ایجرود-به-۹۹-۷-درصد-رسید
مدیر شرکت گاز شهرستان ایجرود گفت: میانگین نرخ بهره‌مندی از گاز طبیعی در شهرستان ایجرود به ۹۹/۷ درصد رسیده است که درصد بالایی بوده و یک شهرستان سبز استان و کشور محسوب می‌شود.

حسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار کرد: شهرستان ایجرود ۷۴ روستای دارای سکنه وجود دارد که ۶۹ روستا گازدار شده و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه یکی از روستاهای باقیمانده نیز در هفته دولت امسال کلنگ زنی شد، افزود: گاز این روستا نیز تا شش ماه آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر شرکت گاز شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه هر دو شهر حلب و زرین آباد این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، خاطر نشان کرد: نرخ بهره‌مندی از گاز طبیعی شهری ۱۰۰ درصد و روستایی ۹۹.۷ درصد است.

وی با بیان اینکه شهرستان ایجرود دارای ۵۰ واحد صنعتی بوده که ۵ واحد صنعتی آن عمده محسوب می‌شود، بیان کرد: گاز یک واحد گلخانه نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید و این واحد تولیدی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شد.

گفتنی است در هفته دولت امسال گازرسانی به ۳۷ روستای استان انجام شد که با این اقدام برخورداری از گاز طبیعی روستایی از ۹۲.۶ درصد به ۹۴.۳ درصد رسید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر