logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۲۰۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

بهره‌مندی از گاز طبیعی روستایی در استان زنجان به ۹۴.۳ درصد رسید

بهره‌مندی-از-گاز-طبیعی-روستایی-در-استان-زنجان-به-۹۴.۳-درصد-رسید
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در هفته دولت امسال گازرسانی به ۳۷ روستای استان انجام شد که با این اقدام برخورداری از گاز طبیعی روستایی از ۹۲.۶ درصد به ۹۴.۳ درصد رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رحیم سلیمانی‌نژاد امروز ۹ شهریور ماه در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از گازرسانی به روستای کلتان طارم اظهار داشت: گازرسانی به ۳۶ روستای استان امروز همزمان با این روستا به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با این اقدام برخورداری از گاز طبیعی روستایی از ۹۲.۶ درصد به ۹۴.۳ درصد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: ۱۱ پروژه با ۱۷ میلیارد تومان مربوط به شهرستان خدابنده، چهار پروژه با ۱۲ میلیارد تومان مربوط به شهرستان طارم، سه پروژه با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان ایجرود و یک پروژه با سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز در شهرستان ماهنشان به افتتاح رسید.

وی اذعان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها یک هزار و ۸۰۷ خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند شد.

سلیمانی‌نژاد گفت: در دولت سیزدهم جهش در بخش گاز در استان ما رخ داد که سبب شد شاخص‌ها در استان ما افزایش یابد به طوری که در شبکه‌گذاری با ۱۳ درصد افزایش، تجاری ۱۱ درصد، صنعتی ۴ درصد و گازرسانی روستاها به ۱۸ درصد رشد رسید.

وی اذعان کرد: سال گذشته گازرسانی به روستای کلتان و همزمان ۳ روستای دیگر در شهرستان طارم (گماندشت، شهرک پاوه‌رود و گاوخس جدید) که امروز به بهره‌برداری رسید؛ کلنگ‌زنی شده بود.

گفتنی است عملیات بهره‌برداری گاز به روستای کلتان و همزمان ۳ روستای دیگر در شهرستان طارم (گماندشت، شهرک پاوه‌رود و گاوخس جدید) و بهره‌براری از گازرسانی به ۲ واحد تولیدی و صنعتی به متراژ ۱۹۷۱۰، به تعداد انشعابات ۳۲۱ مورد با تعداد ۳۲۱ خانوار، با جمع اعتبار ۱۲۸۴۱۸۰۰۰۰۰ تومان به افتتاح رسید. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر