logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۲۱۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

تعداد ثبت‌نامی‌های سامانه سماح در استان زنجان از ۴۵ هزار نفر فراتر رفت+عکس

تعداد-ثبت‌نامی‌های-سامانه-سماح-در-استان-زنجان-از-۴۵-هزار-نفر-فراتر-رفت+عکس
رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: در استقبال بی‌سابقه متقاضیان سفر زیارتی آمار ثبت نامی‌ها از مرز ۴۵ هزار نفر گذشت و این آمار با توجه به سابقه سال‌های گذشته بی‌نظیر است.

ابراهیم احدی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه تعداد ثبت نامی‌های سامانه سماح در استان زنجان از ۴۵ هزار نفر فراتر رفت، اظهار داشت: در استقبال بی‌سابقه متقاضیان سفر زیارتی آمار ثبت نامی‌ها از مرز ۴۵ هزار نفر گذشت و این آمار با توجه به سابقه سال‌های گذشته بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در سال گذشته ثبت نامی‌های سامانه سماح در استان زنجان، نزدیک ۳۵ هزار نفر بود و امسال استقبال زائرین نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: موج رفت زائرین به سمت مرزها از روز گذشته کاهش یافته است و در عین حال موج بازگشت زائران از ۱۰ شهریور آغاز شده است و این موج در ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ شهریور به اوج خود خواهد رسید.

وی بیان کرد: شهرهای زیارتی نجف و کربلا هم اکنون پذیرایی حجم بی‌سابقه‌ای از زائرین از سراسر دنیاست و برگ جدیدی از حماسه اربعین حسینی رقم می‌خورد.

احدی اذعان کرد: ۴۴ نفر از کارگزاران حج و زیارت استان زنجان از ابتدای ماه صفر در شهر کربلا در قالب نیروهای افتخاری راهنمای زائر فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر