logo
امروز : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۲۰۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه موقت استان زنجان:

راهپیمایی اربعین حسینی کابوسی برای دشمنان و استکبار جهانی است

راهپیمایی-اربعین-حسینی-کابوسی-برای-دشمنان-و-استکبار-جهانی-است-
امام جمعه موقت استان زنجان با بیان اینکه برای باشکوه برگزار شدن مراسم اربعین سید الشهدا (ع) همه باید اهتمام ورزند گفت: راهپیمایی اربعین حسینی کابوسی برای دشمنان و استکبار جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت الاسلام حسن بیات در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه امام حسین (ع) کشتی نجاتی است که هر کس به ایشان متوصل شود نجات خواهد یافت گفت: کشتی نجات اباعبدالله (ع) این مصباح الهدی هر روز جذاب‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پیاده روی اربعین حرکت عظیمی میلیون‌ها دلباخته به سید الشهدا (ع) است که به یک کابوس برای دشمنان و استکبار جهانی تبدیل شده است.

امام جمعه موقت استان زنجان عنوان کرد: لازم است در راهپیایی اربعین حسینی آرامش و وقار رعایت شود و بیشتر بر اخلاق و زیبای‌هایی معنوی این سفر پر فیض تمرکز شود.

حجت الاسلام بیات ابراز کرد: در راهپیمایی اربعین شاهد ایثار، گذشت و دلدادگی به امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان هستیم و جا دارد از همه تدابیری که برای تکمیل و افزایش زیرساخت‌ها بازگشایی پایانه‌های مرزی و غیره صورت گرفته است تشکر کنیم.

وی ابراز کرد: باید توجه داشت که مراسمات ویژه ابعین حسینی با شکوه‌تربرگزار شود و نقش مردم در این مراسمات و حضور پر رنگ آنها نشان دهنده پیام عاشورا است.

امام جمعه موقت استان زنجان اضافه کرد: واقعه عاشورا حامل پیام مهم برای جهانیان بود و آن عزت و آزادگی است که در طول تاریخ نشان داده شده است و همواره باید در برابر ظلم و استکبار ایستاد و ایستادگی کرد.

حجت الاسلام بیات تصریح کرد: امروز دشمن برای اینکه گرد ناامیدی را در جامعه گسترش دهد، اقدام به برداشتن سلاح اقتصادی علیه ملت ایران کرده است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در شرایط کنونی می‌تواند با موضوع اقتصاد و معیشت مردم ارتباط مستقیمی داشته باشد، بحث بانکداری اسلامی است که یکی از اولویت‌های امروز نظام بانکداری به ویژه بانکداری اسلامی، تلاش برای جلب رضایت مردم و دفاع از حقوق آنان به واسطه اینکه فعالیت در این عرصه به مثابه یک نوع امانت‌داری به شمار می‌رود، است، به همین خاطر مسئولان در این حوزه  باید با مردم صادقانه برخورد کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر