logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۲۱۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

کمبود نیروی کار با کیفیت، صنعت و تولید را با چالش‎‌ روبه‌رو می‌کند

کمبود-نیروی-کار-با-کیفیت،-صنعت-و-تولید-را-با-چالش‎‌-روبه‌رو-می‌کند
رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه کمبود نیروی کار با کیفیت یکی از مواردی است که صنعت و تولید ما را با چالش‎‌هایی روبه‌رو خواهد کرد، گفت: این موضوع در استان زنجان مشکلاتی را در آینده ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» صمد یوسفی‌اصل امروز ۱۱ شهریور ماه در جلسه هم‌اندیشی برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه در زنجان، با بیان اینکه نگاه ما در صنعت چه از لحاظ مدیریت و چه به لحاظ تکنولوژی و تجهیزات، نگاهی سنتی بوده است، اظهار کرد: باید دید که برگزاری همایش تعامل صنعت و دانشگاه، چه مشکلی را می‌تواند از پیش رو بردارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه کمبود نیروی کار با کیفیت یکی از مواردی است که صنعت و تولید ما را با چالش‎‌هایی روبه‌رو خواهد کرد، گفت: این مهم چه در کشور و چه در استان زنجان در آینده مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: اقتصاد دیجیتال یکی از شعارهای استان بوده و اتاق بازرگانی زنجان نیز ساختمانی در همین زمینه در دست احداث دارد که با توجه به این موارد، دانشگاه می‌تواند کمک نماید تا صنایع ما از لحاظ تکنولوژی ارتقا پیدا کنند.

یوسفی‌اصل با بیان اینکه این مهم می‌تواند مشکل صنایع استان را حل نماید، افزود: همایش تعامل صنعت و دانشگاه در استان زنجان را می‌توان با این رویکرد برگزار کرد.

در ادامه این جلسه حسین میرمحمد صادقی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران نیز با بیان اینکه هفت دوره همایش تعامل ارتباط صنعت و دانشگاه در هفت استان کشور برگزار شده، اظهار کرد: هشتمین دوره همایش با پیشنهاد اتاق بازرگانی زنجان و با توجه به صنعتی بودن استان، در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش در استان‌های کشور با رویکردهای مختلفی برگزار شده است، تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان مربوطه، دانشگاه مادر مربوطه و موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران با همکاری استان‌ها در بخش‌های مختلف، این همایش را برگزار کرده است.

صادقی با بیان اینکه می‌توان در استان زنجان با توجه به رویکردهای تخصصی صنعت، همایش تعامل صنعت و دانشگاه را برگزار کرد، خاطرنشان ساخت: در برخی از استان‌ها و رویدادهای قبلی، تفاهم‌های خوبی حاصل شد که از آن جمله بورسیه دانشجویان، تفاهم همکاری بین دو حوزه صنعت و دانشگاه و مقالات تخصصی و حل بخشی از مشکلات صنعت و دانشگاه بوده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر