logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۲۰۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

باغداران شهرستان طارم از فروش محصولات خود به دلالان خودداری کنند

باغداران-شهرستان-طارم-از-فروش-محصولات-خود-به-دلالان-خودداری-کنند
امام جمعه شهرستان طارم گفت: باغداران از فروش محصولات خود به افراد ناشناس و دلال خودداری کنند و مسئولان نیز از ورود افراد ناشناس و دلال که محصولات باغدار را با قیمت پایین خریداری می‌کنند، جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طارم با اشاره به اینکه زمان برداشت زیتون در این شهرستان آغاز شده است، گفت: مقدار تولید زیتون امسال نسبت به سال گذشته تقریباً کمتر شده است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: از تولیدکنندگان خواهشمندیم در زمان فروش محصولات خود حتما به افراد یا شرکته‌‌های مورد اعتماد که در شهرستان حضور دارند محصول خود را به بفروش برسانند.

امام جمعه شهرستان طارم تاکید کرد: باغداران از فروش محصولات خود به افراد ناشناس و دلال خودداری کنند و مسئولان نیز از ورود افراد ناشناس و دلال که محصولات باغدار را با قیمت پایین خریداری می‌کنند، جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام منصوری ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: عظمت حماسه عاشورا به گونه‌ای است که هر چه زمان می‌گذرد ابعاد بی‌انتهای این حماسه بیش از پیش تجلی می‌یابد و برکاتی از برکات بی شمار عاشورا نمودار می‌گردد و مشخص می‌شود. اربعین امسال پر رنگ تر از قبل درحال برگزاری است ولی دشمنان دچار کوررنگی شده‌اند و رنگها را تشخیص نمی‌دهند.

امام جمعه طارم در ادامه با اشاره به سفر استاندار و هیئت همراه به شهرستان طارم و افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه گفت: بعضی از پروژه‌ها چندین سال بود که بلا تکلیف مانده بود. 

وی تصریح کرد: به چند روستای صعب العبور و کوهستانی طارم گازرسانی در حال انجام است و از مردم درخواست می‌شود تا همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند تا هر چه سریعتر این پروژه‌ها به مرحله افتتاح برسد.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار چندین نکته مهم فرمودند از جمله کسب رضای الهی و کار برای مردم، حضور چهره به چهره در جمع مردم و پیگیری مشکلات.

وی افزود: رهبر فرمودند که از همه دولت‌ها حمایت کردم اما این دولت را غیر از حمایت مورد تمجید نیز قرار می‌دهم که این باعث سنگین شدن تکلیف مسئولان و دلگرم شدن برای ادامه کار و خدمت به مردم می‌شود‌.

حجت‌الاسلام منصوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: طبق فرموده ایشان چند سال قبل آمریکا در مناسبتی از روی میز بودن گزینه نظامی و حتی طراحی حمله به ایران سخن می‌گفت اما امروز دشمن جرات بر زبان راندن حمله نظامی را ندارد چه برسد به اینکه به این عمل اقدام کند.

امام جمعه شهرستان طارم ضمن عرض خداقوت به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی گفت: وزارت اطلاعت دو نفر عامل تروریستی را دستگیر کرد که علاوه بر خرابکاری که قرار بود انجام دهند در پی این بودند تا پروژه کشته‌سازی را در سالگرد اغتشاشات انجام داده و به نیروهای امنیتی نسبت دهند.

حجت‌الاسلام منصوری با بیان اینکه آمریکای‌ها و کشور‌های غرب از جمله انگلیس نمی‌خواهند غرب آسیا آرام باشد و می‌خواهد همیشه التهاب و تنش باشد گفت: می‌خواهند اعتراضات را بر علیه سوریه شعله‌ورتر کنند به همین دلیل برخی کشورهای غربی ارتباط و روابط خود را با سوریه کند کرده و منتظر نتایج تحریکات جدید در خاک سوریه هستند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر