logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۲۰۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با هشتمین روز از هفته دولت؛

چند طرح در شهرستان طارم به افتتاح و بهره‌برداری رسید+عکس

چند-طرح-در-شهرستان-طارم-به-افتتاح-و-بهره‌برداری-رسید+عکس
همزمان با هشتمین روز از هفته دولت چند طرح کشاورزی، گازرسانی، راهداری در شهرستان طارم به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»محسن افشارچی استاندار زنجان امروز ۹ شهریورماه در هشتمین روز از هفته دولت برای بهره‌برداری از پروژه‌های سیستم آبیاری تحت فشار، پروژه‌های عمرانی حوزه راه، پروژه‌های گازرسانی روستایی و صنعتی، گردشگری وارد شهرستان طارم شد.

بیشتر بخوانید

پروژه‌ سیستم آبیاری تحت فشار(قطره‌ای) روستای میرزاخانلو شهرستان طارم در سطح ۸۵ هکتار با اشتغالزایی ۱۵ نفر به افتتاح رسید.

در این پروژه ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیارد ریال اورده شخصی صرف شده بود.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان برای اجرای این طرح در مجموع نزدیک چهار و نیم میلیارد تومان هزینه شده که ۳ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات دولتی بوده است و بهره‌برداری از این طرح برای ۱۰۵ نفر فرصت اشتغال ایجاد می کند.

در ادامه فاز دوم پروژه روکش آسفالت محور آستاکل درام که طول پروژه ۹ کیلومتر بود نیز با اعتبار ۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال هزینه به افتتاح رسید.

افتتاح پمپ بنزین دشت آروند روستای جزلاندشت شهرستان طارم نیز انجام شد که برای این پمپ بنزین اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده بود.

عملیات بهره‌برداری گاز به روستای کلتان و همزمان ۳ روستای دیگر در شهرستان طارم (گماندشت، شهرک پاوه‌رود و گاوخس جدید) و بهره‌براری از گازرسانی به ۲ واحد تولیدی و صنعتی به متراژ ۱۹۷۱۰، به تعداد انشعابات ۳۲۱ مورد با تعداد ۳۲۱ خانوار، با جمع اعتبار ۱۲۸۴۱۸۰۰۰۰۰ تومان به افتتاح رسید.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر