logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۲۰۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی استان زنجان معرفی شدند

دستگاه‌های-برتر-جشنواره-شهید-رجایی-استان-زنجان-معرفی-شدند
دستگاه‌های برتر ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ و حائز رتبه در جشنواره شهید رجایی استان زنجان در سال ۱۴۰۲ معرفی شد و ۴ دستگاه رتبه اول تا سوم را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» احمد خداوردی امروز ۸ شهریورماه در جشنواره شهید رجایی، ضمن تبریک هفته دولت، و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و با هنر اظهار داشت: حکمرانی ایرانی اسلامی عدالت‌محور، بهره‌ور و مردم پایه است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در ارزیابی خدمات، هدف برنامه‌ریزی برای بهبود و هر چه بهتر شدن است، افزود: تعالی حکمرانی در پرتو شفایت عملکرد، مشارکت در ارزیابی و بهره‌وری در اجرا است.

رئیس سازمان مدیریت و برنانه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری بر اساس بخشنامه مجاز بودیم شاخص استانی نیز در ارزیابی تعریف کنیم گفت: بر اساس اقدامات و برنامه‌های استان، تقویت زیرساخت‌های دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۵۷ دستگاه اجرایی استان زنجان در قالب ۶ گروه ارزیابی و با ۶۳۵ شاخص اختصاصی توسط ۲۳ نفر ارزیابی شدند گفت: متوسط درصد عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سر جمع شاخص‌ها که مورد بررسی قرار گرفتند ۷۶/۶۴ درصد بود.

در ادامه این برنامه دستگاه‌های برتر ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ و حائز رتبه در جشنواره شهید رجایی استان زنجان در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند.

در این جشنواره شهید در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای زنجان رتبه اول، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان رتبه دوم و مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به همراه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان به طور مشترک رتبه سوم شدند. 

در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی، مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای و در گروه تولیدی و خدماتی، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان رتبه برتر را از آن خود کردند.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان و مدیرکل هواشناسی استان زنجان نیز در گروه سلامت و رفاه اجتماعی و گروه عمومی، قضایی و امنیتی حائز رتبه برتر شدند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، مدیر تعاون روستایی استان زنجان، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، شهرداری زنجان، امور شعب بانک مسکن استان زنجان و مدیر امور شعب بانک ملی استان زنجان به‌عنوان دستگاه برگزیده استان زنجان معرفی شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر