logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۲۰۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

اجرای اصلاح هندسی میادین باعث هویت‌بخشی ابهر می‌شود

اجرای-اصلاح-هندسی-میادین-باعث-هویت‌بخشی-ابهر-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: با اصلاح هندسی میدان‌های اصلی شهر علاوه بر کمک به حل مشکلات ترافیکی باعث هویت بخشیدن به شهر ابهر می‌شود.

سعید بهاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: پروژه‌های اصلاح هندسی میادین اصلی شهر ابهر از اولویت‌های شهرداری و شورای شهر ابهر است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در پروژه بهسازی میدان پیر، از سال گذشته در خصوص مطالعات و بررسی مسائل ترافیکی آن پیگیری شده و در سال‌جاری به نتیجه رسیده و در ۲۱ نقطه شهری شروع به فعالیت خواهیم کرد.

بهاوری افزود: برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز ترافیک شهری که مردم چندین سال است با مشکل روبرو هستند، پروژه اصلاح میادین در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: یکی از پروژه‌های اصلاح هندسی در میدان پیر انجام خواهد شد، گفت: اجرای این پروژه باعث کاهش ترافیک شهری و محلی برای برگزاری آیین‌های محلی و ملی است و بعد از اتمام این پروژه محلی برای جشنواره‌های شهری و هویت‌بخشی شهر ابهر خواهد شد.

این مسئول افزود: با اجرای این طرح همزمان ۲۱ طرح ترافیکی به لحاظ روان سازی ترافیک در شهر ابهر با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر