logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۲۰۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خبر داد:

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان زنجان

پرداخت-۱۰۰۰-میلیارد-ریال-تسهیلات-مشاغل-خانگی-در-استان-زنجان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: ۳ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ در حوزه صنایع‌دستی توانسته‌اند مجوز فعالیت دریافت کنند و هزار میلیارد ریال از تبصره ۱۶، ۱۸ و تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سید سعید صفوی، شامگاه روز دوشنبه ۶ شهریور ماه در جلسه روسای انجمن‌ها و تشکل‌ها گفت: شهردار زنجان ۹ هزار متر از بازار بالای زنجان را کف‌سازی کرده است و در حال حاضر به همان اندازه کف‌سازی در بازار پایین را انجام می‌دهد و اکنون پیرامون میدان انقلاب زنجان که به ثبت ملی رسیده است توسط شهرداری کف‌سازی می‌شود و استاندار زنجان که به تازگی به عنوان استاندار برتر انتخاب شده است هم تعامل خوبی را با اداره کل دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی طفل نوپایی است و نیازمند توسعه و گسترش بیشتر است که در حال پیشرفت است. سامانه‌های حوزه گردشگری و صنایع دستی روند را برای سرمایه‌گذاران پیچیده کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: ۳ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ در حوزه صنایع‌دستی توانسته‌اند مجوز فعالیت دریافت کنند و هزار میلیارد ریال از تبصره ۱۶، ۱۸ و مشاغل خانگی دریافت کنند و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

صفوی بیان کرد: ما تیم بسیار خوبی را در زنجان داریم تمامی رؤسای تشکل‌ها و انجمن‌ها افراد با تجربه و فرهیخته‌ای هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: اداره کل در این مدت برای توسعه استان و ساخت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در استان در راستای اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ از ظرفیت و حمایت تمام بانک‌ها خصوصاً دولتی استفاده کرده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر