logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۲۰۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

۱۸۳ سری جهیزیه امسال به زوجین نیارمند زنجانی اهدا شد

۱۸۳-سری-جهیزیه-امسال-به-زوجین-نیارمند-زنجانی-اهدا-شد
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از ابتدای امسال با همکاری کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان زنجان، ۱۸۳ سری جهیزیه به زوجین نیازمندان اهدا شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز ششم شهریورماه در مراسم مرحله دوم اهدای جهیزیه به زوجین نیازمند زنجانی که به همت سپاه انصارالمهدی(عج) و کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان زنجان انجام شده است گفت: سپاه در خدمت مردم است و مدال افتخار ما این است که لبخند بر لب مردم بنشیند و رضایت داشته باشند.

بیشتر بخوانید
وی افزود: اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است و پای کار آوردن ظرفیت‌ها همراه با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم و زدودن غبار فقر و محرومیت از مناطق انجام می‌شود.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد: سپاه مولود انقلاب اسلامی بوده و از بدو تاسیس با بحران‌هایی که دشمنان در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده‌اند.
سردار کرمی گفت: سپاه همگام با سایر نیروهای مسلح برای برقراری امنیت پایدار نقش ارزشمندی را ایفا کرده است.
وی تصریح کرد: اقدامات سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی را غیرقابل شمارش دانست و افتخار سپاه را در محرومیت‌زدایی، ساخت مسجد مدرسه، خانه عالم، خانه بهداشت،  مسکن، آبرسانی و اشتغال‌زایی و تهیه جهیزیه دانست.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد: از ابتدای امسال با همکاری کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان زنجان، ۱۸۳ سری جهیزیه به نیازمندان اهدا شده است.
سردار کرمی افزود: امروز نیز شاهد توزیع مرحله دوم ۳۵ دستگاه یخچال بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت و ۱۰۶ شهید کارمند استان درقالب طرح شهیدرجایی و با هم‌افزایی بسیج کارمندی استان زنجان هستیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر