logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۲۰۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

متخصصین IT با ایجاد شغل در حوزه اقتصاد دیجیتال ثروت‌آفرین می‌شوند

متخصصین-IT-با-ایجاد-شغل-در-حوزه-اقتصاد-دیجیتال-ثروت‌آفرین-می‌شوند
استاندار زنجان با بیان اینکه بسیاری از متخصصین IT در استان در حال ورود به بازار کار هستند گفت: باید بتوانیم برای این قشر در حوزه اقتصاد دیجیتال شغل ایجاد کرده و ثروت‌آفرینی بکنیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» استاندار زنجان امروز ۶ شهریورماه، در جلسه با فعالان حوزه ICT که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد اظهار داشت: نرم‌افزار "زنجان من" به پارک علم و فناوری استان زنجان سفارش داده شده و کار در حال انجام است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: نظارت بازار برای بنده بسیار مهم است نظارت کنونی سیستماتیک دولتی است اما باید به سمتی حرکت کنیم تا برای هر صنفی QR کد داشته باشیم تا اسکن شود و جزئیات قیمت مشخص شود تا به صورت نقطه‌ای قابل رصد باشد. 

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر این اقدام انجام شود باعث خواهد شد بخشی از مشکلات دولت کمتر شود گفت: مسئله بعدی بعد نظر سنجی است، و می‌توانیم برای چنین اموری از مردم بازخورد بگیریم.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی در ارتباط با اقتصاد دیجیتال در استان در حال انجام است گفت: در ارتباط با قیمت نیز سامانه سرند کارگذاری شده و کلا مسائل حاکمیتی وارد این عرصه می‌شود تا بتوانیم با مردم تعامل داشته باشیم.

استاندار زنجان بیان کرد: در تلاش هستیم تا در استان دیتا سنتر ایجاد کنیم که این اقدام علاوه بر اینکه اعتماد بنفس را بالاتر خواهد برد سبب می‌شود اطلاعات استان خود را ذخیره شده داشته باشیم و اشتعالزایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه بنده نگران این هستم که سیستم‌های دولتی و برخی شرکت‌های دیگر که کارشان IT نیست در خصوص سرویس‌دهی IT به مشکل برخورد کنند گفت: چراکه سیستم‌های دولتی توانایی نگه داشتن افراد توانمند در این حوزه را ندارند.

افشارچی با بیان اینکه بسیاری از متخصصین IT در استان در حال ورود به بازار کار است گفت: باید بتوانیم برای این قشر در حوزه اقتصاد دیجیتال شغل ایجاد کرده و ثروت‌آفرینی بکنیم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر