logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۲۰۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

زائران زیارت اربعین، برای کاهش هزینه‌ها بسته رومینگ تهیه کنند

زائران-زیارت-اربعین،-برای-کاهش-هزینه‌ها-بسته-رومینگ-تهیه-کنند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تقاضا از هموطنان این است که حتما بسته رومینگ تهیه کنند چراکه اگر بسته تهیه نشود هزینه‌ها بالا خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عیسی زارع‌پور امروز ۶ شهریور ماه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در سفر یک روزه خود به زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه ارتباطات در نقاط مرزی زیرساخت‌های ارتباطی توسعه و تقویت یافته‌اند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در داخل خاک عراق نیز با تعامل خوبی که با وزارت ارتباطات عراق داشتیم ظرفیت‌های خوبی در عراق نیز ایجاد شد. سیمکارت‌های عراقی نیز با بهای کمتر با کیفیت بیشتر به دست هموطنان خواهد رسید و تقریبا هزینه سیم‌کارت و رومینگ به یک دوم قیمت سال گذشته رسیده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تقاضا از هموطنان این است که حتما بسته رومینگ تهیه کنند چراکه اگر بسته تهیه نشود هزینه‌ها بالا خواهد رفت.

وی با بیان اینکه در حوزه فناوری اطلاعات نیز تمام سکوهای کشور را بسیج کرده‌ایم و پای کار امده‌اند گفت: تاکسی‌های اینترنتی فعال شده‌اند. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیام‌رسان‌‌ها نیز ارتباط صوتی و تصویری مطلوبی دارند و در مدت یک هفته اخیر تماس‌های صوتی و تصویری برخی پیام‌رسان‌ها ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: یکی از وظایف وزارت ارتباطات این است که زیرساخت‌های ارتباطی را تقویت کند که یکی از این زیرساخت‌ها که می‌تواند موثر بر ارتباطات باشد استفاده از فیبر نوری است. که امروز در شهر زنجان عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر زنجان آغاز می‌شود.

 زارع‌پور بیان کرد: با اجرای فیبر نوری در شهر، سرعت‌های چند ۱۰ برابری ارائه می‌شود که تا یک هزار مگا بیت بر ثانیه سرعت خواهند داشت. که ۷۰ برابر سرعت ADSL خانگی است و یک نقطه تاریخی برای ارتباطات استان کلنگ می‌خورد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر