logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۲۰۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

تجهیز و آماده‌سازی مدارس استان زنجان برای اول مهر

تجهیز-و-آماده‌سازی-مدارس-استان-زنجان-برای-اول-مهر-
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان با بیان اینکه زیبا سازی و بهسازی مدارس در شهرستانهای استان زنجان جزو اولویت‌های سازمان نوسازی و تجهیزات مدارس است گفت: مدارس استان زنجان برای اول مهر آماده سازی می‌شوند.

حمیدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه این طرح مختص نوسازی نبوده بلکه آموزش و پرورش استان، دفاتر روستایی و محرومیت‌زدایی نیز دست اندر کار هستند و هر کدام به نحوی فعالیت دارد گفت: آماده سازی بیش از ۱۰۰ کلاس برای اول مهر در دستور کار است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در بین اقشار مختلف جامعه کودکان و نوجوانان بیش از سایرین از زیبایی‌های ظاهری لذت برده و از لطافت آن بهره‌مند می‌شوند و روح لطیف و فطرت پاک جوانان و نوجوانان بیش از دیگران پذیرای زیبایی‌ها و ارزش‌ها است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان ابراز کرد: عملیات آسفالت و ایزوگام در زمینه بهسازی و زیباسازی مدارس شهرستان‌های طارم و ایجرود به اتمام رسیده و بهسازی و زیباسازی مدارس شهرستان ابهر در حال انجام است.

اسلامی عنوان کرد: در مدارس شهرستان‌های طارم، ایجرود و ابهر عملیات بهسازی رنگ مرحله اول توزیع شده و مرحله دوم منتظر تزریق اعتبار از خزانه هستیم تا خریدهای مذکور جهت زیباسازی محیط مدارس برای سال تحصیلی جدید را انجام دهیم.

وی گفت: زمانی که کودکان و نوجوانان وقتی وارد مدرسه می‌شوند در مدرسه نیز به دنبال زیبایی می‌گردند و جذب زیبایی‌ها می‌شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان افزود: با درک ضرورت توجه به نیاز عاطفی و روانی دانش‌آموزان، بر گسترش زیبایی و استفاده از هنر و فعالیت‌های هنر تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر