logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۱۹۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

زیارت اربعین باید با معرفت به جایگاه زیارت و امامت باشد

زیارت-اربعین-باید-با-معرفت-به-جایگاه-زیارت-و-امامت-باشد
امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه زیارت اربعین باید با معرفت به جایگاه زیارت و امامت باشد گفت: مردم و مسئولان باید برای هدفمندی هر چه بیشتر اربعین اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه اظهار داشت: رشد و بالندگی، بحران‌شکنی، موفقیت در اقدامات ضد تروریستی به عنوان بزرگترین سازمان ضد تروریستی، حفظ نظام در برابر فتنه‌های بزرگ و جلوگیری از تکرار کودتای 28 مرداد، حضور در عرصه‌های سازندگی از افتخارات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که مورد تأکید رهبر عزیز انقلاب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در عین حال همان گونه که رهبر عزیزمان فرمودند؛ سپاه باید از ویژگی‌ها و سرمایه‌های ممتاز خود مراقبت و پاسداری کند.

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه زیارت اربعین باید با معرفت به جایگاه زیارت و امامت باشد گفت: مردم و مسئولان باید برای هدفمندی هر چه بیشتر اربعین اقدام کنند. 

وی با اشاره به استقبال از عضویت ایران در پیمان اقتصادی بریکس تصریح کرد: تأسیس بریکس با اقدام چهار کشور؛ روسیه، چین، برزیل و هند انجام و در ادامه آفریقای جنوبی هم عضو شد و اخیرا تصمیم به افزایش اعضا گرفت. 

وی با بیان اینکه ‌پیمان‌های اقتصادی مانند بریکس، گام‌هایی مؤثر برای نجات اقتصاد جهان از اقتصاد تک قطبی و مبتنی بر دلار آمریکایی است گفت: عضویت ایران در پیمان بریکس ظرفیت‌های اقتصادی کشور را بالا برده و در برابر تحریم و حربه‌های دیگر مقاوم و با ثبات خواهد کرد. که همه این‌ها گام‌های امید و پیشرفت و اقتدار است. 

وی افزود: امام عزیزمان می‌فرمایند: از طرف دیگر البته طوفان و بادهای دشمنان افزون‌تر شده است؛ اما همه این‌ها به تعبیر رهبر عزیزمان، به این معناست که به قله نزدیک‌تر شده‌ایم؛ این در حالی است که ایشان در گذشته فرمودند: ما در دامنه حرکت می‌کنیم. 

امام جمعه خرمدره ادامه داد: فرمایش امیدآفرین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعلام نزدیکی به قله‌ پیشرفت؛ نمودی از رهبری بی‌بدیل و امید‌آفرین ایشان است و جهادگران تبیین باید نشانه‌های این اوج و پیشرفت را برای جامعه تبیین کنند. 

وی در ادامه با اشاره به اشغال ایران توسط متفقین و فرار رضاخان گفت: اشغال ایران توسط متفقین، یکی از فرازهای تاریخی است که لازم است عبرت‌های آن برای نسل امروز بیان شود. جای خالی بیان عبرت‌های تاریخی معاصر در فرایند آموزشی مدرسه و دانشگاه کاملاً ملموس و محسوس است. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور گفت: اشغال ایران توسط متفقین نشان داد که اعلام بی‌طرفی هم نیاز به داشتن قدرت دارد و در منطق اشغالگران، کشورهایی که قدرت ندارند، حق اعلام بی‌طرفی هم ندارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر