logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۱۹۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیرکمیته اسکان ، تغذیه و مشارکتهای مردمی ستاد اربعین استان زنجان:

موکب‌های زنجان ظرفیت خدمات‌رسانی روزانه به 50 هزار نفر از زائران اربعین را دارد

موکب‌های-زنجان-ظرفیت-خدمات‌رسانی-روزانه-به-50-هزار-نفر-از-زائران-اربعین-را-دارد
دبیرکمیته اسکان، تغذیه و مشارکتهای مردمی ستاد اربعین استان زنجان با بیان اینکه موکب‌های زنجان ظرفیت خدمات‌رسانی روزانه به 50 هزار نفر از زائران اربعین را دارد گفت: ۳۲ موکب از استان زنجان در مسیر پیاده روی اربعین مستقر هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نه وار نیوز محمدامیرخانی با بیان اینکه با عنایت الهی امسال نیز موکب‌داران استان زنجان آماده خدمت به زائرین اربعین حسینی شده‌اند، اظهار کرد: خدمات رسانی از یکم تا 18 شهریورماه ادا دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امسال تعداد ۳۲ موکب از استان در خدمت زائرین حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی خواهند بود، تصریح کرد: تعداد ۲ موکب داخل استان ۶ موکب در پایانه‌های مرزی و ۲۴ موکب در کشور عراق حضور خواهند داشت.

دبیرکمیته اسکان، تغذیه و مشارکتهای مردمی ستاد اربعین استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد ۲ موکب در داخل استان در مسیر عبور زائرین استانهای همجوار و کشورهای همسایه مانند آذربایجان برپا خواهد شد، افزود: ۴ موکب در پایانه مرزی مهران، ۴موکب در پایانه مرزی خسروی، ۱۰ موکب عراق در نجف اشرف، ۷موکب در عراق مسیر نجف به کربلا تعداد، ۵ موکب در عراق کربلای معلی و یک موکب در عراق سامرا برپا می‌شود.

امیرخانی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده موکبهای استان زنجان روزانه در هر وعده غذایی از تعداد ۵۰هزار نفر پذیرایی و در هر شب به تعداد ۲۰هزار نفر خدمات اسکان ارائه خواهند کرد، یادآور شد: علاوه بر خدمات مذکور پذیرائیهای میان وعده نیز مانند چای ، آب خوردن ، شربت و غیره بصورت شبانه روزی در اغلب موکب‌های استان انجام خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر