logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۱۹۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر راه و شهرسازی:

نحوه پرداخت تسهیلات مسکن ملی راضی‌کننده نیست

نحوه-پرداخت-تسهیلات-مسکن-ملی-راضی‌کننده-نیست-
وزیر راه و شهرسازی گفت: همه شاخص‌ها از رشد نهضت ملی مسکن حکایت دارد، هرچند از نحوه پرداخت تسهیلات راضی نیستیم اما امسال رشد خوبی در این خصوص به وقوع پیوسته است.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، مهرداد بذر پاش امروز ۲ شهریورماه در حاشیه واگذاری تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در استان گفت: هم اکنون ۱۶۰ هزار واحد روستایی در کشور در حال ساخت است و تا پایان سال ۵۰۰ هزار قطعه زمین توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مردم واگذار می شود.

وی ادامه داد: این مهم اتفاق بزرگی است که تولید مسکن را افزایش خواهد داد که این کار از مشهد مقدس آغاز خواهد شد.

عضو کابینه دولت سیزدهم با تاکید بر اینکه دولت با وجود مشکلات در حوزه مسکن شجاعانه وارد عمل شده است، گفت: دولت هم در واگذاری‌ها و هم پرداخت تسهیلات تمامی توان خود را به کار گرفته تا مردم به راحتی در ساخت مسکن وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه افزایش تولید مسکن در قیمت مسکن نیز تاثیر گذار است، گفت: مسکن برای عموم مردم مهم است و برای دولت نیز جزء رئوس مهم محسوب می‌شود.

بذر پاش افزود: طبق قانون جهش تولید مسکن سالانه باید یک میلیون زمین برای تولید مسکن فراهم کنیم و این در حالی است که به اشتباه گفته می‌شود دولت قرار است مسکن بسازد در حالیکه دولت همه ظرفیت‌ها را به کار می‌گیرد تا مردم مسکن بسازند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: همه شاخص‌ها از رشد نهضت ملی مسکن حکایت دارد، هرچند از نحوه پرداخت تسهیلات راضی نیستیم اما امسال رشد خوبی در این خصوص به وقوع پیوسته است.

وی یادآور شد: تامین زمین، واگذاری و ارائه تسهیلات لازم در سال جاری رشد خوبی داشته و تا پایان سال ادامه دارد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت سیاست‌های مختلفی را در خصوص مسکن اجرایی می کند، افزود: عمده سیاست دولت در این زمینه، مجتمع سازی است که استان زنجان در این خصوص رشد قابل قبولی داشته و سرعت استان در این خصوص بیشتر هم خواهد شد به طوری که طی سال آینده یک نهضت واقعی در واگذاری واحدها رخ خواهد داد.

این عضو کابینه دولت سیزدهم ادامه داد: یکی دیگر از سیاست‌های دولت، احداث خانه های ویلایی یا تک طبقه است که در بسیاری از استان ها حتی بیش از انبوه سازی رشد شتابانی به خود گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یک محور دیگر فعالیت های وزارتخانه در خصوص بافت های فرسوده است، گفت: بارها اعلام شده سرمایه گذاری در مناطق بافت ناکارآمد و فرسوده شهری یکی از بهترین روش های تولید مسکن است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر