logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۱۹۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بهسازی و شاداب سازی 350 مدرسه در مناطق کم برخوردار استان انجام شد

-بهسازی-و-شاداب-سازی-350-مدرسه-در-مناطق-کم-برخوردار-استان-انجام-شد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید سازمان نوسازی مدارس استان طرح شاداب سازی مدارس را در دستور کار دارد گفت: بهسازی و شاداب سازی 350 باب مدرسه درمناطق کم برخوردار استان انجام شد.

حمیدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در مناطق محروم استان طرح‌های مختلفی برای پوشش مناطق محروم و سعی در بر طرف کردن نیازهای دانش آموزان از اولویت کار است گفت: بهسازی و شاداب سازی 350 باب مدرسه در مناطق کم برخوردار استان ذیل طرح شهید عجمیان در استان زنجان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از جمله این اقدامات جمع آوری 10 باب مدرسه کانکسی و جایگزینی مدارس استاندارد در مناطق کم برخوردار و محروم است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان عنوان کرد: توزیع بیش از 100 میلیارد ریال تجهیزات کلاسی در سال 1401 و 150 میلیارد ریال در سال 1402 در بین مناطق آموزش و پرورش استان از دیگر اقدامات دیگر سازمان نوسازی مدارس استان است.

اسلامی گفت: افتتاح اولین مدرسه سبز کشور در زنجان با صرفه جویی در منابع و ایجاد محیطی سالم، تحویل بیش از 100 کلاس درس به آموزش و پرورش استان در سال 1401، کسب رتبه دوم جشنواره شهید رجایی، در گروه زیر بنایی و توسعه ساخت از دیگر اقدامات مهم در راستای کمک به مناطق محروم و کم برخوردار استان است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر