logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۱۹۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

واگذاری مغازه‌های پروژه سبزه‌میدان باید هرچه زودتر انجام شود

واگذاری-مغازه‌های-پروژه-سبزه‌میدان-باید-هرچه-زودتر-انجام-شود
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: روند اداری وزارت میراث‌فرهنگی در تصمیم‌گیری برای واگذاری مغازه‌های پروژه سبزه‌میدان کند است.

مجید ناصحی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در خصوص علت دیرکرد برگزاری مزایده واگذاری مغازه‌های پروژه سبزه‌میدان به فعالان صنایع دستی از کل کشور، اظهار داشت: مقرر شده تا مغازه‌های این پروژه به عنوان ایران کوچک، صنایع دستی کل استان‌ها را در خود جای دهد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: متاسفانه سیستم اداری وزارت میراث فرهنگی کند است و باید تا حال حاضر مسیر واگذاری مغازه‌های سبزه‌میدان مشخص می‌شد اما این اتفاق فعلا رخ نداده است اما باید هر چه زودتر این کار انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: پیگیر بودیم تا با همکاری وزارت میراث فرهنگی این کار فاخر در کشور انجام شود، از استان‌ها نیز درخواست شود تا در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند، اما روند اداری وزارت میراث فرهنگی بسیار کند است و فعلا نتیجه ابلاغ نشده است. 

وی با اشاره به اینکه مغازه‌های پروژه سبزه‌میدان ارزش تجاری دارند، گفت: این مغازه‌ها باید با مزایده و نرخ مصوب و به صورت قانونی واگذار شوند.

ناصحی‌مقدم یادآور شد: ۱۰ باب از مغازه‌ها برای انجام کارهای خدماتی همچون غذا‌خوری در نظرگرفته شده تا به مهمانانی که وارد این پروژه که از سرتاسر کشور خواهند بود؛ خدمات ارائه دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر