logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۱۹۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر سوگواره و مدیریت امور فرهنگی زینبیه اعظم در گفتگو با موج‌رسا:

اختتامیه نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق در زنجان برگزار می‌شود

اختتامیه-نخستین-سوگواره-ملی-عکس-راوی-عشق-در-زنجان-برگزار-می‌شود
دبیر سوگواره و مدیریت امور فرهنگی زینبیه اعظم با بیان اینکه تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه نخستین سوگواری ملی عکس راوی عشق استقبال بیش از حد انتظار بود گفت: اختتامیه نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق پنجم شهریورماه برگزار می‌شود.

فرید احدیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه نتیجه داوری آثار عکاسی این سوگواره انجام شده است گفت: آیین اختتامیه این سوگواره روز یکشنبه هفته بعد روز یکشنبه 5 شهریورماه ساعت ۱۷ در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی استان زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: استقبال عکاسان از این سوگواره در یوم الزینب(س) بیش از حد انتظار بود و  ۸۰ عکاس در بخش حرفه‌ای در پایتخت شور و شعور حسینی از زوایای مختلف و با نگاه‌های متفاوت دسته باعظمت عزاداری زینبیه اعظم را با دوربین‌های خود به ثبت رساندند.

دبیر سوگواره و مدیریت امور فرهنگی زینبیه اعظم گفت: ارسال تعداد  یک هزارو ۴۳۱ فریم عکس به دبیرخانه و از این مجموع تعداد  ۹۰۵ فریم در بخش حرفه‌ای و ۵۲۶ فریم در بخش پویش مردمی عکاسی با موبایل است.

احدیان تاکید کرد: پس از داوری آثار توسط سه داور انتخابی این سوگواره، تعداد ۴۲ اثر از  ۲۶ عکاس شرکت کننده در هر دوبخش حرفه‌ای و پویش مردمی، به مرحله نمایشگاهی نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق راه یافتند و به ۲۰جایزه به منتخبان بخش نمایشگاهی اهدا خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مجموعا ۲۰ جایزه به آثار منتخب نمایشگاهی اختصاص خواهد یافت و ۳ جایزه اصلی اول تا سومی در بخش حرفه‌ای  از طرف زینبیه اعظم به برندگان اهدا و همچنین جوایز ۱۰ اثر برگزیده در بخش موبایلی نیز توسط حوزه هنری استان زنجان به ۱۰ عکاس  برگزیده بخش موبایلی اهدا خواهد شد.

دبیر سوگواره و مدیریت امور فرهنگی زینبیه اعظم ابراز کرد: با توجه به استقبال عکاسان از نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق دو دستگاه دولتی و خصوص اعم از اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان زنجان  نیز به جهت تشویق عکاسان شرکت کننده در این رویداد ملی، مشترکن ۷ جایزه به عکاسان راه یافته به بخش نمایشگاهی اختصاص خواهند داد.

احدیان تاکید کرد: در پایان این گفتگو همچنین اسامی عکاسان راه یافته به بخش نمایشگاهی را به شرح ذیل است زهره محمدی اردهانی از استان قم، علی رضویان از استان کردستان، مهدی الماسی از استان زنجان، مهدی حسنی از استان البرز، امیرحسین زمانی از استان زنجان، جاوید خدمتی از استان اردبیل، مجتبی جعفرلو از استان زنجان، معصومه عبدی از استان زنجان، امیرحسین تاران از استان زنجان، امین رحمانی از استان قزوین، پویا بیات از استان زنجان، داود کهن ترابی از استان البرز، فاطمه پیری از استان زنجان، فرشته رحمتی از استان زنجان، ساسان جوادنیا از استان گیلان، شیما کرمانی از استان زنجان، علیرضا مقدم از استان زنجان، عباس مومن از استان تهران، علیرضا ترکمندی از استان زنجان، محمد مهدی خسروی از استان زنجان، فضه عالمی از استان زنجان، احسان تقی بیگلو از استان زنجان، مجید خالقی مقدم از استان اردبیل، فرهاد کریمی از استان زنجان، محمدرضا خانی از استان زنجان و هلیا شیرمحمدی ازاستان زنجان است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر