logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۱۶۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق در گفتگو با خبرنگار موج‌رسا خبر داد:

استقبال بی نظیر استان‌ها از نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق

استقبال-بی-نظیر-استان‌ها-از-نخستین-سوگواره-ملی-عکس-راوی-عشق-
دبیر نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق با بیان اینکه نزدیک به ۸۰ عکاس از سراسر کشور، جلوه‌های کم ‌نظیر مردم حسینی زنجان را در یوم‌الزینب به تصویر کشیدند گفت: استقبال بی‌نظیر استان‌ها از نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق ستودنی است.

فرید احدیان در گفتگو با خبرنگار موج رسا;با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ عاشورایی در بین نسل‌های جدید انقلابی فراخوانی با موضوع نخستین سوگواری ملی عکس در سراسر کشور اطلاع رسانی شد اظهار کرد: هنرمندان 15 استان از سراسر کشور برای حضور در این فراخوان و ارسال آثار هنری خود اعلام آمادگی داشتند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: به خاطر فرصت کم امکان تبلیغات زیاد در این زمینه فرآهم نبود ولی به لطف خدا استقبال مردم برای شرکت در نخستین سوگواره ملی عکس در استان بی نظیر بود.

دبیر نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق عنوان کرد: طی فراخوان دبیرخانه نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق برای حضور عکاسان حرفه‌ای از سراسر کشور، تعداد ۸۷ درخواست از این عکاسان به دبیرخانه ارسال شده و در دست داوری است.

احدیان افزود: تعداد نفرات شرکت کننده در فراخوان سوگواری ملی عکس راوی عشق نزدیک به ۸۰ عکاس از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان‌غربی، البرز، اردبیل، گیلان، مرکزی، کردستان، قزوین و زنجان بودند.

وی تاکید کرد: تعداد ۲۰ عکاس غیربومی دارای سابقه کار و همه عکاسان درخواست‌کننده زنجانی را به صورت اردویی به این سوگواره فراخواند.

دبیر نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق تصریح کرد: در پایان این اردوی عکاسی برای تعداد ۱۹ عکاس غیربومی و ۶۰ عکاس زنجانی کارت شناسایی برای عکاسی در این سوگواره صادر شد.

احدیان افزود: با توجه به اینکه برخی از پشت بام‌ها نزدیک به میدان انقلاب که مشرف به دسته عزاداری بوده و بهترین موقعیت برای عکاسی به شمار می‌رود، طی هماهنگی‌های به عمل آمده با نیروی انتظامی، مقرر شده بود جمعی از عکاسان از پشت‌بام بانک مذکور برای عکاسی دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان جهت پوشش تصویری استفاده کنند.

وی تاکید کرد: هیئت انتخاب از مجموع درخواست‌های رسیده به دبیر خانه  هم‌اکنون در حال بررسی بوده و مقرر شده است آثار برگزیده اواخر هفته جاری در هر دو بخش حرفه‌ای و پویش مردمی توسط داوران معرفی شود.

دبیر نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق تصریح کرد: داوران نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق را دکتر سیدعباس میرهاشمی به همراه دکتر کمال‌الدین شاهرخ از تهران و ناصر محمدی از زنجان تشکیل می‌دهند.

احدیان عنوان کرد: سه جایزه در بخش عکاسی حرفه‌ای سوگواره ملی عکس در نظر گرفته شده است که برای نفر اول پنج میلیون تومان،  برای نفر دوم چهار میلیون تومان و برای نفر سوم 3 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر این مدیر کل میراث فرهنگی استان زنجان برای فراخوان سوگواره ملی عکس جوایزی به رسم یاد بود برای 10 نفر اول برگزیده، نفری یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر