logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۱۹۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

۱۴ کارشناس با سه دستگاه آمبولانس از زنجان به مرز مهران اعزام شدند

-۱۴-کارشناس-با-سه-دستگاه-آمبولانس-از-زنجان-به-مرز-مهران-اعزام-شدند-
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تیم اورژانس زنجان آمادگی خود را برای اعزام به مرز خسروی اعلام کرده است گفت: همزمان با آغاز پیاده رویی ۱۴ کارشناس با سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مرز مهران اعزام شدند.

داریوش تقیلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس با ۹ نفر کارشناس در حالت آماده‌باش قرار دارد گفت: زمان برگشت تیم اورژانس استان زنجان پس از پایان اربعین و با تصمیم مرکز است که در صورت نیاز، خدمات رسانی خود را حتی در داخل مرزهای عراق ارایه می دهند.

بیشتر بخوانید
 وی گفت: تیم اورژانس استان با تجهیزات کامل پزشکی به همراه کارشناسان خبره فوریت‌های پزشکی به‌منظور پوشش امدادی مراسم پیاده‌روی اربعین به مرز مهران در استان ایلام اعزام شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اضافه کرد: همچنین سه دستگاه آمبولانس با ۹ نفر کارشناس در حالت آماده‌باش قرار دارد تا در صورت نیاز در مرز خسروی استان کرمانشاه برای پشتیبانی مستقر شوند.
 تقی‌لو ابراز کرد: تیم اورژانس زنجان به محض ورود به استان ایلام و با هماهنگی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی در مرز مهران فعالیت خواهد کرد.
وی تصریح کرد: تمام واحدهای اعزامی مجهز به دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی هستند و به صورت شبانه روزی به زائران خدمات رسانی می‌کنند.
 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: تمام تیم‌های اعزامی مجهز به دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی هستند و به صورت شبانه روزی به زائران حسینی خدمات رسانی می‌کنند.
تقی‌لو افزود: ۲۴ موکب از استان زنجان در کشور عراق و هشت موکب در داخل کشور مستقر شده است تا به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر