logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۱۸۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

۳۷ روستای استان زنجان همزمان با هفته دولت از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

۳۷-روستای-استان-زنجان-همزمان-با-هفته-دولت-از-نعمت-گاز-بهره‌مند-می‌شوند
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در هفته دولت گازرسانی به ۳۷ روستای استان انجام می‌شود که با این اقدام برخورداری از گاز طبیعی روستایی از ۹۲.۶ درصد به ۹۴.۳ درصد خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»رحیم سلیمانی‌نژاد امروز ۲۹ مرداد ماه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت گازرسانی به ۳۷ روستای استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با این اقدام برخورداری از گاز طبیعی روستایی از ۹۲.۶ درصد به ۹۴.۳ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه از مجموع پروژه‌های گاز رسانی روستایی آماده افتتاح در هفته دولت امسال ۱۸ پروژه با ۵۴ میلیارد تومان مربوط به شهرستان زنجان است گفت: ۱۱ پروژه با ۱۷ میلیارد تومان مربوط به شهرستان خدابنده، چهار پروژه با ۱۲ میلیارد تومان مربوط به شهرستان طارم، سه پروژه با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان ایجرود و یک پروژه با سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز در شهرستان ماهنشان فتتاح خواهد شد.

وی اذعان کرد: با افتتاح این پروژه ها یک هزار و ۸۰۷ خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

سلیمانی‌نژاد با بیان اینکه طی هفته دولت امسال همچنین هشت پروژه گازرسانی به روستاهای استان نیز کلنگ‌زنی خواهد شد گفت: هفت پروژه از این تعداد با ۱۹ میلیارد تومان مربوط به شهرستان زنجان و یک پروژه مربوط به شهرستان ایجرود با چهار میلیارد تومان اعتبار است.

سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه در هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی ۶۸ طرح گازرسانی با بیش از ۳۲۱ میلیارد و ۷۷۱ میلیون تومان آغاز می‌شود، گفت: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۷۸۸ مشترک جدید به جمع مشترکان شرکت گاز استان زنجان اضافه شده است.

وی در بخشی دیگر اذعان کرد: تعداد مشترکان گاز استان در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی به ۳۹۴ هزار و ۸۸۴ مشترک افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره اینکه گازرسانی ۲۱ واحد صنعتی با اعتبار شش میلیارد و ۲۷ میلیارد تومان در هفته دولت محقق می‌شود، گفت: با بهره‌مندی این واحدهای صنعتی از نعمت گاز دو هزار و ۶۶۵ واحد صنعتی گازدار خواهند شد.

وی تصریح کرد: تاکنون هفت هزار و ۸۸۰ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان اجرا شده است تا این انرژی پاک و ارزان را در دسترس هم استانی‌های قرار دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان همچنین در خصوص آمادگی این شرکت برای گازرسانی واحد‌های مسکن‌های ملی نیز گفت: در خصوص گاز رسانی به واحد‌های مسکن ملی هیچ مشکلی وجود ندارد، زیرساخت‌ها در زمینه گاز حاضر است و به محض آماده شدن هر واحد، انشعاب گاز نیز آماده خواهد شد. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر