logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۹۱۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی در استان زنجان:

میزان بهره‌مندی روستاهای استان زنجان از نعمت گاز به ۹۲.۶ درصد رسید

میزان-بهره‌مندی-روستاهای-استان-زنجان-از-نعمت-گاز-به-۹۲.۶-درصد-رسید
همزمان با هفتمین روز از دهه فجر طرح‌های گازرسانی در استان زنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و میزان بهره‌مندی روستاهای استان زنجان از نعمت گاز به ۹۲.۶ درصد رسید.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در مراسم افتتاح طرح‌های گازرسانی استان زنجان، با اشاره به اینکه شاخص استان‌های سبز در گازرسانی بیش از ۹۷ درصد جمعیت است اظهار داشت: ضریب نفوذ گاز در کشور به طور میانگین به ۸۵ درصد رسیده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۲.۶ درصد خانوارهای روستایی استان زنجان بهره‌مند از نعمت گاز هستند، گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز در استان به بیش از ۸۰۰ روستا خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تحقق عدالت اجتماعی و رشد و توسعه در امر گازرسانی در مناطق روستایی انجام شده است اذعان کرد: وجود بسیاری از امکانات در روستا سبب شده تا برخی از روستاها حجم بالایی از مهاجرت معکوس را تجربه کنند.

افشارچی با اذعان به اینکه میزان گازرسانی در شهرک‌های صنعتی استان مطلوب است، خاطر‌نشان کرد: همین امور سبب می‌شود تا سرمایه‌گذاری در حوزه‌های زیرساختی افزایش یابد.

وی بیان کرد: با همراهی که توسط شرکت ملی گاز ایران انجام شد میزان اعتبار سال جاری شرکت گاز استان زنجان به ۴۹۳ میلیارد تومان افزایش یافت.

در ادامه این مراسم رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه امروز ۱۰۰ طرح گازرسانی در استان زنجان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۲۷ طرح آغاز شد، اظهار داشت: برای این طرح‌ها بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان صرف شده است.

وی با بیان اینکه ۴۱ طرح گازرسانی در روستاهای استان زنجان با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان افتتاح شد، افزود: با طرح‌هایی که مورد افتتاح قرار گرفت، ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان به ۹۲.۶ درصد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه گاز‌رسانی به ۷۰ روستای استان در دست مطالعه قرار دارد، گفت: در ایام دهه فجر امسال گازرسانی به ۵۴ واحد صنعتی و تولیدی با هزینه کرد ۱۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان در استان مورد افتتاح قرار گرفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر