logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۱۸۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با سراسر کشور؛

نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد در زنجان برگزار می‌شود

نخستین-آیین-ملی-تکریم-فعالان-مساجد-در-زنجان-برگزار-می‌شود
جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه امروز تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج استان در مساجد و کانون‌ها فعالیت دارند گفت: نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد در زنجان برگزار می‌شود.

سردار ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در 30 مردادماه سال ۱۳۴۸  مسجدالاقصی که قبله اول مسلمین جهان است توسط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد اظهار کرد: بیست و یکم اوت هر سال که مصادف با ۳۱ مردادماه   روز جهانی مساجد نامگذاری شده است.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: دوران 8 سال  دفاع مقدس از مساجد محل  برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تبیین و تبلیغ دفاع از میهن و هدایت جوانان استفاده می‌شد که مسجد در بین مردم جایگاه ویژه دارد. 

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان عنوان کرد: برگزاری نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در استان که این آیین همزمان با سایر نقاط کشور برگزار خواهد شد.

سردار طهماسبی افزود: در برنامه آئین ملی تکریم فعالان مساجد که همراه با رونمایی از دو کتاب تقریظی است که روز دوشنبه ۳۰ مرداد در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و ۳۰۰۰ نفر از خادمان و دست‌اندرکاران مساجد نمونه سراسر کشور و مسئولین کشوری و لشکری در این مراسم حضور خواهند داشت.    وی اضافه کرد: نخستین آیین ملی تکریم فعالان مساجد و پانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت روز ۳۰مرداد ماه در مسجد امام علی(ع) گلشهر زنجان برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان اضافه کرد: 300 نفر از منتخبین استان‌ها در روز یکشنبه ۲۹ مردادماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دیدار خواهند کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر