logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۱۸۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه:

۱۱ هزار پرونده در انجمن مهرانه استان زنجان تشکیل شده است

۱۱-هزار-پرونده-در-انجمن-مهرانه-استان-زنجان-تشکیل-شده-است
مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با بیان اینکه مردم نقش مهم و حیاتی در انجمن خیریه مهرانه استان زنجان دارند گفت: ۱۱ هزار پرونده در انجمن مهرانه استان زنجان تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اصغر وثوق پیش از ظهر روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه در نشست خبری که در انجمن خیریه مهرانه برگزار شد با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار پرونده در انجمن خیریه مهرانه تشکیل شده است اظهار کرد: خانم‌ها بعد از ۳۵ سالگی به ماموگرافی اهمیت داده و نسبت به انجام آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در انجمن خیریه مهرانه۲۰ شعبه فعالیت دارد که ۱۵ شعبه در شهرستان 4 شعبه در مرکزاستان و یک مهمانسرا در تهران که یک هزارو 370 نفر در آن مشغول به خدمت‌رسانی به مردم هستند و یک هزارو 300 نفر خیربوده  و 70 نفر کارمند هستند که در دنیا آمار بی نظیری است.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه عنوان کرد: بخش‌های مختلف درمانی در کلینیک مهرانه فعالیت دارد از جمله شیمی درمانی، رادیوتراپی و آزمایشگاه پزشکی هسته‌ای که در نوع خود بی نظیر است و مهمترین بخش در این مرکز است.

وثوق گفت: یکی از شاخصه‌های مهم حمایت مردم از انجمن خیریه مهرانه است که در نوع خود بی نظیر بوده است و هر چقدر اوضاع اقتصادی بدتر شود کمک و یاری مردم به انجمن خیریه مهرانه بیشتر می‌شود و حمایت‌ها و حضور مردم روز به روز بیشتر است.

وی اضافه کرد: فقط ارائه خدمات درمانی و آزمایشگاهی بیماران مد نظر انجمن خیریه مهرانه نیست بلکه هدف اصلی و مهم مهرانه مدیریت و کنترل سرطان است.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه افزود: در سال گذشته خیرین ۱۵۳ هزار ساعت در انجمن خیریه مهرانه مشغول به فعالیت بوده‌اند که در نوع خود بی نظیر است.

وثوق گفت: داروی برای درمان بیماری سرطان در داروخانه‌ها وجود دارد ولی مسئله اصلی گران بودن دارو می‌باشد که با گذشت زمان این مسئله حادتر می‌شود.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه تاکید کرد: در سال گذشته یک هزارو 69 پرونده در انجمن خیریه مهرانه تشکیل شده است.

وثوق ابراز کرد: متاسفانه بیشترین مراجعات آقایان به کلینیک مهرانه برای سرطان دستگاه گوارش و خانم‌ها برای سرطان سینه است.

وی تصریح کرد: انجمن خیریه مهرانه ۹ سال است که در حوزه پیشگیری از سرطان فعالیت می‌کند و ۴۳ هزار خانم در راستای پیشگیری از سرطان سینه، ۳۶ هزار دانش‌آموز توسط مهرانه آموزش تغذیه داده شده است.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه عنوان کرد: در سال گذشته تاکنون ۱۱۵ هزار نفر از مهمانسرای مهرانه در تهران استفاده کرده‌ است که تنها انجمن خیریه مهرانه استان زنجان است که در تهران مهمانسرا دارد.

وثوق ابراز کرد: آزمایشگاه پزشکی هسته‌ای مهمترین بخش مهرانه بوده که دارای دستگاه پت‌اسکن است این دستگاه یک دستگاه فوق‌پیشرفته است که در زنجان به بیماران خدمات رایگان ارائه داده می‌شود و برای خرید این دستگاه ۱۲ میلیارد تومان لازم بود ۶ میلیارد تومان وام گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین مشارکت خیرین در انجمن خیریه مهرانه از استان زنجان بوده که خود باعث افتخاراست که مردم مشارکت خوبی در این زمینه داشته است.

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه ابراز کرد: انجمن خیریه مهرانه اکنون ۲ دستگاه رادیوتراپی دارد که باید یکی از آن‌ها تعویض شود که ۱۲۵ میلیارد تومان هزینه برای تعویض آن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر