logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۳۶۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور هنرمندان انجام شد؛

بازدید انیسه شاه محمدی از انجمن مهرانه زنجان

بازدید-انیسه-شاه-محمدی-از-انجمن-مهرانه-زنجان

خانم شاه حسینی، به همراه جمعی از هنرمندان زنجان ضمن حضور در مرکز خیریه مهرانه و آشنایی با بخش های مختلف آن،در جریان روند خدمت رسانی مرکز درمانی مهرانه به بیماران سرطانی قرار گرفت.

به گزارش موج رسا; به مناسبت چهلمین سالگرد شجره طیبه بسیج کارگاه فیلم نامه نویسی با حضور انسیه شاه حسینی نویسنده و کارگردان سینمای ایران به کار خود پایان داد .

در این کارگاه دو روزه که بصورت رایگان و با همت سازمان بسیج زنجان برگزارشده بود فیلم کوتاه مجال به کارگردانی خود خانم شاه حسینی و فیلم کوتاه طیبه به کارگردانی علیرضا سلطانی و دو قسمت از مجموعه مادران آفتاب به کارگردانی سید جعفر موسوی وخانم طارمی از فیلمسازان جوان زنجان نمایش داده شد و مورد نقد و بررسی قرار گرفت .
در این کارگاه دو روزه خانم شاه حسینی توضیحات کاملی در مورد فیلم نامه ،ویژگی های یک دیالوگ وایده ی خوب وهمچنین به بیان ویژگی های یک فیلم کوتاه خوب پرداختند.
لازم به ذکراست: در راستای برگزاری این کارگاه ،مسابقه ی فیلم نامه نویسی قلم سبز در 5دی ماه برگزار میشود و به آثار برتر جوایز ارزنده ای اهداء و از آثار منتخب حمایت مالی می شود.
همچنین خانم شاه حسینی، به همراه جمعی از هنرمندان زنجان ضمن حضور در مرکز خیریه مهرانه و آشنایی با بخش های مختلف آن،در جریان روند خدمت رسانی مرکز درمانی مهرانه به بیماران سرطانی قرار گرفت.
در پایان این دیدار از خانم انسیه شاه حسینی خواسته شدکه به عنوان سفیر مرکز خیریه مهرانه زنجان باشند./ن 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر