logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۱۸۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

استقلال دنبال صدرنشینی با شکار قوی انزلی

استقلال-دنبال-صدرنشینی-با-شکار-قوی-انزلی-
تیم استقلال در آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر در پی پیروزی مقابل ملوان است تا با صدرنشینی مهیای دیدار حساس مقابل سپاهان در هفته سوم شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» پرونده هفته دوم لیگ برتر فوتبال عصر امروز (پنجشنبه) با دیدار استقلال - ملوان بندر انزلی بسته می‌شود، مسابقه‌ای که از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

استقلال شروع خوبی در هفته اول لیگ داشت و موفق شد صنعت نفت را در آبادان با سه گل شکست دهد تا شاگردان جواد نکونام با روحیه خوبی آماده بازی با ملوان بندر انزلی شوند.

نکته نگران‌کننده درباره استقلال، تنش‌هایی است که همچنان میان کادر فنی و مدیریت باشگاه وجود دارد. نکونام اعتقاد دارد باشگاه استقلال هیچ تلاشی برای دفاع از حق این تیم و همچنین جلوگیری از حواشی نمی‌کند. او در نشست خبری قبل بازی اشاره کرد که کشتی استقلال غرق شده و امیدوار است قایق نجاتی پیدا شود. مصدومیت آرمین سهرابیان البته مشکلات استقلال را بیشتر کرد و تنها گزینه قابل استفاده ایمان سلیمی است، مگر اینکه نکونام تصمیم بگیرد از روزبه چشمی در قلب خط دفاعی استفاده کند.

با توجه به پیروزی پرسپولیس و سپاهان مقابل رقیبان‌شان، شاگردان نکونام قصد دارند با شکست ملوانان دوباره به صدر جدول بازگردند. مهدی تارتار سرمربی ملوان هم به صراحت گفته است که تیمش ابتدا دنبال تساوی و سپس پیروزی است. باید دید او می‌تواند اولین امتیاز فصل را برای ملوانان بگیرد یا نه.

اسامی داوران این دیدار به شرح زیر است:

استقلال - ملوان انزلی، ساعت 19:30، ورزشگاه آزادی
داوران: سید رضا مهدوی، امیرمحمدی داود زاده، امیررضا آشور ماهانی، یاسر همرنگ
ناظر: اسماعیل صفیری

نتایج بازی‌های این هفته را در زیر مشاهده می‌کنید:

پیکان صفر - آلومینیوم صفر
آلومینیوم اراک یک - استقلال خوزستان صفر
تراکتور تبریز صفر - پرسپولیس یک
شمس آذر قزوین یک - هوادار تهران 2
مس رفسنجان یک - نساجی مازندران یک
ذوب‌آهن اصفهان صفر - سپاهان اصفهان 2
فولاد خوزستان یک - صنعت نفت آبادان 2

جدول رده‌بندی لیگ برتر

 

فوتبال , تیم فوتبال استقلال , تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ,

تسنیم

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر