logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۱۸۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد:

فعالیت ۵۰ سمن در مجموعه ورزش و جوانان استان زنجان

فعالیت-۵۰-سمن-در-مجموعه-ورزش-و-جوانان-استان-زنجان
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه از ظرفیت سمن‌ها ظرفیت باید استفاده شود گفت: ۵۰ سمن فعال در مجموعه ورزش و جوانان مشغول به کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»جواد بازرگان در نشست مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان با سمن‌ها و دبیران کانون‌های چهارگانه با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب که مخاطبین اصلی همان جوانان هستند اظهار کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی هدف گذاری نظام است و قشر جوانان موتور محرک جامعه هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امروز حاکمیت به این نقطه رسیده که حلقه‌ای واسط بین مردم و حاکمیت باید وجود داشته باشد که تشکل‌ها همین حلقه واسط هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان با برگزاری رویدادهای مختلف از جمله رویداد نما که به تازگی در تبریز برگزار شد که در کل به دنبال حمایت از ایده‌ها و طرح‌های جوانان است.

بازرگان گفت: حلقه‌های واسط تاثیرات مثبت فردی و اجتماعی را به دنبال داشته و باعث افزایش مهارت‌های فردی و همبستگی اجتماعی خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون ۵۰ سمن فعال در مجموعه ورزش و جوانان مشغول به کار هستند و سمن‌ها دارای ظرفیتی بزرگ برای استان محسوب می‌شوند که می‌توان از آنها بهره‌مند شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ابراز کرد: باعث افتخار است که زنجان دبیرخانه شبکه کار آفرینی و اشتغال را بر عهده گرفته است.

بازرگان ابراز کرد: استان زنجان مدتی است به عنوان شهر کریمان مطرح شده که در حوزه خیرین استان خوش درخشیده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر