logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۱۳۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

الگوسازی فرهنگی حلقه مفقوده حوزه ورزش است

الگوسازی-فرهنگی-حلقه-مفقوده-حوزه-ورزش-است-
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: الگوسازی فرهنگی حلقه مفقوده حوزه ورزش است.

به گزارش موج رسا;ابوالفضل رفیعی شامگاه امروز ۳۰ تیر ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیوست فرهنگی برنامه‌های ورزشی روش مناسبی برای الگوسازی فرهنگی در این حوزه است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اکثریت جامعه ورزش و جوانان همواره در کنار آحاد مردم برای حفظ ارزش‌ها و تعالی و سرافرازی پرچم ایران در تمام میادین تلاش می‌کنند گفت: باید با کار فرهنگی هدفمند در حوزه ورزش نسبت به نسل جدید ورزشکاران اهتمام بیشتری صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان یکی از پیامدهای غفلت از ارزش‌های فرهنگی و پرداختن صرف به تربیت بدنی در ورزش را زمینه ساز نفوذ موفقیت جنگ شناختی دشمن دانست و گفت: دشمن در جنگ ترکیبی تلاش می‌کند تا از غفلت‌های صورت گرفته در این زمینه‌ها بهره برداری کند.

رفیعی با اشاره به الگو بودن ورزشکاران بویژه مدال آوران برای بخشی از نوجوانان و جوانان تاکید کرد: قدرت تشخیص حق و باطل در مواقع مهم و حفظ ارزش‌ها و منافع کشور، مهمترین آثار توجه به اصول فرهنگی در امور تربیتی است.

وی با بیان اهمیت فرهنگ و ارزش کار مربیان فرهنگی و تربیتی گفت: تعالی جامعه در گرو اصلاح و تعالی فرهنگ است و از اهداف مهم پیامبران نیز اصلاح جامعه بوده لذا مربیان فرهنگی نیز باید در همین مسیر حرکت کنند. 

وی با یاد‌آوری تفاوت مبنایی جامعه اسلامی با جوامع دیگر و لزوم حفظ و تقویت ارزش‌های جامعه در نسل جدید، بر لزوم ترویج قانونگرایی، نظم و انضباط، تواضع، دفاع از مظلوم در مقابل ظالم، حب وطن و اهتمام به عزت ملی و نیز اخلاق حرفه‌ای را از مهمترین فضیلت‌های فرهنگی و اخلاقی تاکید نمود. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر