logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۱۷۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار خرم‌دره:

مسئولان در پاسخگویی به خبرنگاران پیش قدم باشند

مسئولان-در-پاسخگویی-به-خبرنگاران-پیش-قدم-باشند
‍ فرماندار خرم‌دره با بیان اينکه نقدپذیری، فرصت تحلیل نقاط ضعف و قوت است گفت: همه مسئولین در پاسخگویی به خبرنگاران پیش قدم باشند.

به گزارش موج رسا;  فیاض محبی، فرماندار شهرستان خرم‌دره در  نشست خبری ضمن اشاره بر وظیفه پاسخگو بودن مسئولین، اظهار کرد: رسالت آشکار خبرنگاران ایجاد پلی است میان مردم و مسئولین؛ که دغدغه‌ها، مطالبات مردمی و نقدها را بیان می‌سازند و وظیفه مسئولین نیز، پاسخگویی در برابر این رسالت پرسشگری و مطالبات و درخواست‌های شهر و شهروندان است.

بیشتر بخوانید

فرماندار خرم‌دره فرصت خدمتگزاری مسئولین به مردم را موهبت خداوند برشمرد و افزود: ما وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم، مردمی که به اهالی رسانه و خبرنگاران اعتماد داشته و مطالبات خود را با قلم آنها بیان می‌کنند و پاسخگویی در برابر اینها وظیفه تک تک مسئولین است.

وی ضمن قدردانی از همراهی و تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران خرم‌دره، گفت: انعکاس عملکردها، بیان انتقادات‌ها، نقاط قوت و ضعف، ارائه راه کار و پیشنهادها با رعایت نهایت انصاف، متانت و صداقت از ویژگی‌های خاص خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران خرم‌دره است که در تمامی عرصه‌ها، به ویژه جهاد تبین و بیان عملکردها همراه و پیش قدم هستند.

این مقام مسئول در ادامه، تصریح کرد: ظرفیت رسانه شما اهالی مطبوعات و خبرنگاران فرصتی است برای بیان عملکرد و بهتر میان مردم بودن مسئولین، که تحلیل‌ها، همفکری و پای کاری شما تلاشگران بدون چشم داشتی ستودنی است و کمک شایانی در انعکاس دغدغه و حرف‌های مردم به مسئولین می‌کنند.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به عنوان خبرهای شاخص و پیگیری‌های اصحاب رسانه و مطبوعات طی یک سال گذشته، به عناوین اخبار شهرستان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد؛ که از جمله آنها به پیگیری‌های کمبود پزشک، بهره‌برداری استخر، نظارت نانوایی‌ها، زیرساخت‌ها، محیط زیست، فضاهای ورزشی، پارک خانواده و بانوان، امورات شهری، بازگشایی و تملک‌ها، تعاونی اصناف، هتل غزال، فرهنگ‌سازی همیشه در صحنه بودن خیرین، و ... اشاره بود.

محبی، در خاتمه ضمن تقدیر از روحیه نقد پذیری، توصیه و تشویق در ارتقاء این ویژگی در میان همه خادمان ملت، افزود: مسئولین در صف خدمتگزاری به مردم باید پذیرای انتقادات‌های سازنده و منصفانه خبرنگاران باشند؛ زیرا این ویژگی، فرصتی است در بازتاب و انعکاس نقاط ضعف و قوت عملکردها و خوشبختانه روحیه انتقاد‌پذیری در رویه این دولت و دولتمردان آشکار است و امیدواریم بیش از پیش در تلاشگری، تحقق اهداف و توفیق خدمت به مردم و خرم‌دره همواره مورد عنایت خداوند قرار بگیریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر