logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۱۷۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان:

70 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه معدن و صنایع معدنی استان زنجان حضور دارد

70-شرکت-داخلی-و-خارجی-در-نمایشگاه-معدن-و-صنایع-معدنی-استان-زنجان-حضور-دارد
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: ۷۰ شرکت فعال داخلی و در حوزه معدن و صنایع معدنی در نمایشگاه کاسپین حضور دارد و همچنین نمایندگانی از کشورهای سوئد، نروژ، چین و ترکیه حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی "موج رسا"; هشتمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راهسازی و تجهیزات وابسته شامگاه سه شنبه ۲۴ مرداد ماه با حضور رضا محتشمی‌پور معاون معدنی و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین این استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید

رضا قندیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در این مراسم با بیان اینکه نمایشگاه به لحاظ کمی و متراژ نمایشگاه ۱۵ درصد رشد داشته است، گفت: این نمایشگاه در غرفه مواد معدنی و ماشین‌آلات و صنایع بالادستی رشد خوبی دارد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: از جمله این اهداف تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز معدن، تکمیل زنجیره تولید مواد معدنی، سرمایه گذاری در حوزه صنایع پایین دستی و بالا دستی معادن است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه ۷۰ شرکت فعال داخلی در حوزه معدن و صنایع معدنی در نمایشگاه کاسپین حضور خواهد داشت گفت: این شرکت‌ها از کشورهای چین، نروژ و سوئد، ترکیه و از استان‌های خراسان‌رضوی، آذربایجان‌شرقی و غربی، گیلان و اصفهان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت زمان چهار روز دایر خواهد بود گفت: این نمایشگاه در ۶ هزار متر مربع برگزار شده است. بیشترین مشارکت در زمینه معادن، شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فرآوری، ماشین‌آلات معدنی و راهسازی، تولیدکنندگان پمپ و الکترو موتورهای مورد مصرف در معادن، تجهیزات خردایش و فرآوری است.

قندیلی با اشاره به اینکه زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در گروه کالایی متفاوت است گفت: این گروه‌های کالایی شامل معادن روباز و زیرزمینی، اکتشاف، استخراج، بهره برداری و فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی، مهندسین مشاور و پیمانکاران معادن، تولیدکنندگان تجهیزات خردایش و فرآوری مواد معدنی و غیره است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر