logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۱۷۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل بنیاد مسکن استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

تسهیلات مسکن روستایی همچنان به صورت سفته زنجیره‌ای به متقاضیان ارائه می‌شود

تسهیلات-مسکن-روستایی-همچنان-به-صورت-سفته-زنجیره‌ای-به-متقاضیان-ارائه-می‌شود
مدیر‌کل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه در سطح استان ۵۸ درصد واحد‌های روستایی مقام‌سازی شده‌اند گفت: تسهیلات مسکن روستایی به صورت سفته زنجیره‌ای به متقاضیان ارائه می‌شود.

رضا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری _تحلیلی "موج رسا"; گفت: تسهیلات مسکن روستایی همچنان به صورت سفته زنجیره‌ای به متقاضیان ارائه می‌شود،

بیشتر بخوانید

وی افزود: برخی از بانک‌ها به فراخور اعتبار، و بخش‌نامه‌ای که دارند برابر این امر مقاومت می‌کنند.

 مدیر‌کل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: چندین بار در شورای بانک‌ها این موضوع ذکر و بیان شده است، قالب بانک‌ها تسهیلات را به صورت سفته زنجیره‌ای به متقاضیان ارئه می‌دهند.

وی با بیان اینکه تسهیلات ۲۰ ساله بوده و با کار مزد ۵ درصد پرداخت می‌شود گفت: دریافت این وام بسیار سهل است.

خواجه‌ای با اشاره اینکه مبلغ تسهیلات پرداختی ۲۰۰ میلیون تومان است اذعان کرد: هر چند این مبلغ تامین کننده کل نیاز پروژه برای ساخت یک واحد نیست اما هزینه ساخت قسمت عمده را تامین می‌‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان ۵۸ درصد واحد‌های روستایی مقام‌سازی شده‌اند اذعان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال ۱۴۱۰ غالب واحد‌های روستایی استان مقاوم سازی می‌شوند.

خواجه‌ای گفت: استان زنجان در پهنه لرزه‌خیزی با خطر بالا قرار دارد و همه ما وظیفه داریم برای مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی، در بحث اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سالانه در حدود ۴ هزارو ۵۰۰ واحد برای مقاوم‌سازی برنامه‌ریزی می‌شود افزود: امسال ۴ هزار نفر به بانک معرفی و ۳۵۰۰ نفر وام خود را دریافت کرده‌اند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر