logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۱۷۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در بازدید مدیر‌کل راهداری استان زنجان از پایگاه خبری موج‌رسا مطرح شد:

آمادگی ۱۳۵ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائرین اربعین زنجان

آمادگی-۱۳۵-دستگاه-اتوبوس-برای-جابه‌جایی-زائرین-اربعین-زنجان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۱۳۵ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

به گزارش موج رسا; جعفر قزوینیان که به مناسبت روز خبرنگار در دفتر این پایگاه خبری حضور داشت، اظهار کرد: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابه‌جایی زائران سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه‌های مسئول و به ویژه فعالان بخش حمل و نقل استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه جلسات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین زنجان به صورت منظم برگزار و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های عضو این کمیته انجام شده است، افزود: بررسی ظرفیت و لیست ناوگان تحت پوشش شرکت‌ها و موسسات اتوبوسرانی به تفکیک انجام شده و چگونگی نظارت بر ضوابط و مقررات حمل و نقل از لحاظ رعایت نرخ جابه‌جایی، نظافت ناوگان و کنترل تجهیزات فنی و موارد مرتبط با ایمنی ناوگان توسط مدیران فنی شرکت‌ها از جمله مواردی است که در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تأکید بر اینکه از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به زائران اربعین استفاده می‌شود، گفت: جابه‌جایی ایمن زائران اولویت اول این اداره‌ کل است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی شامل ۳۸ شرکت حمل و نقل، ۳ پایانه مسافربری در شهرستان‌های زنجان، ابهر- قیدار و خدابنده، ۱۳۵ ناوگان اتوبوسرانی، ۳۴۵ دستگاه ناوگان مینی‌بوس و ۵۰۰ دستگاه ناوگان سواری کرایه است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر