logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۱۶۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

قهرمانان دوران دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ جاوید و ماندگار هستند

قهرمانان-دوران-دفاع-مقدس-برای-همیشه-در-تاریخ-جاوید-و-ماندگار-هستند
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه قهرمانان ورزشی بسیاری در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند گفت: قهرمانان دوران دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ جاوید و ماندگار هستند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در افتتاحیه مسابقات ووشو و تکواندو قهرمانی بسیج کشور جام ولایت یادواره محمد ناصر اشتری که از قهرمانان ورزشکار بسیجی وارث نسل عاشورایی هستند  اظهار کرد: یکی از قهرمانان استان زنجان به نام سردار شهید سهراب اسماعیلی بود که در عملیات والفجر ۴ اوج نبرد بین حق و باطل در منطقه غرب کشور حسینی وار جنگ کرده و با تیر مستقیم دشمن حسینی وار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید

وی افزود:یکی از شهدای دوران دفاع مقدس سردار شهید سهراب اسماعیلی با درخشش در عملیات والفجر ۴ با تمام قدرت در مقابل دشمنان ایستاد که این شهید بزرگواردر اوج نبرد بین حق و باطل در منطقه غرب کشور، حسینی وار جنگید و به شهادت رسید

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: شهید ابوالفضل خدامرادی که از قهرمان و ورزشکاران بود، در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس شرکت داشت و در عملیات کربلای پنج به عنوان غواص و خط شکن به شهادت رسید.

سردار کرمی افزود: بسیجیان عاشورا وار در شلمچه مشق کردند چنانچه شهید مرادخانی در عملیات والفجر ۸ که همه قهرمانی‌های ایشان را به یاد دارند، این شهید بزرگوار با جنگ تن به تن با رژیم بعث به شهادت رسید. 

وی گفت: شهید رضا سلیمانی دانش آموزی از شهرستان ابهر که قهرمان و قاری قرآن بسیجی بود این شهید قهرمان ۱۲ ساله از خدابنده به جبهه‌اعزام شد و مانند حضرت قاسم(ع) دلاورانه جنگید و به شهادت رسید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: یکی از شهدای بزرگوار و دلاور این سرزمین سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که محرومان، مظلومان و مسلمانان در تشیع با شکوه این شهید از هر قشری و حتی از کشور‌های دیگر شرکت کرده بودند و که این نشان از اوج و شکوه این شهید والا مقام است.

سردار کرمی افزود: شهید سلیمانی در وصیتنامه خود به جوانان و نوجوانان توصیه کرده است ولایت مدار باشید و خیمه ولایت را رها نکنید، زیرا خیمه رسول‌الله است و این شهید با ولایت مداری خود توانست ابرقدرت‌های دنیا را به زانو درآورد و همچنین توصیه داشتند که جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم پا بر جا بماند دیگر حرم‌ها نیز خواهند ماند.

وی گفت: در وصیتنامه شهید ابراهیم اصغری آمده است ما همه کفن پوشان به صحنه جهاد رفتیم و برای آزادی کشور از دست دشمن از جان خود خواهیم گذشت. 

فرمانده سپاه استان زنجان عنوان کرد:  ورزشکاران بسیجی وارث نسل عاشورایی هستند شما قهرمانان ۴۴ سال در مقابل ابر قدرت‌های جهان ایستادگی کرده‌اید و ثابت کردید از نسل حضرت عباس بن علی(ع) هستید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: منش قهرمانی و پهلوانی هر دو بسیار مهم هستند و همه شما قهرمان هستید طبق فرموده امام (ره) که فرمودند من دست شما بسیجیان را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز فرمودند شما بسیجیان یکی از آیات الهی هستند.

وی گفت: برخی گردان‌ها از جمله امام سجاد (ع) ۸۰ درصد بسیجیان دانش آموز بودند و همه شما قهرمانان بسیجی با تاسی به ورزشکاران شهید اگر قدم در جای پای آن‌ها بگذارید، در همه صحنه‌ها قهرمان هستید و امروز شما قهرمانان در رکاب ولایت به پیش میروید و همه دنیا شور و نشاط شما را می‌بیند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر