logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۱۶۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:

اختصاص بیش از 47 هزار تن آرد در استان زنجان

اختصاص-بیش-از-47-هزار-تن-آرد-در-استان-زنجان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 47 هزار و 459 تن آرد به واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان زنجان در چهار ماه اول سال 1402 توزیع شده است.

به گزارش موج رسا; ولی‌اله زمانی امروز ۱۸ مرداد ماه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 47 هزار و 459 تن آرد به واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح استان زنجان در چهار ماه اول سال 1402 توزیع شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های 40 کیلویی می باشد، افزود: آرد نوع یک، نوع دو، نوع شش، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تامین و بدست نانوایان و مردم زنجانی رسیده است.

زمانی با اشاره به اینکه 843 تن آرد خام روستایی در چهارماهه اول سالجاری توزیع شده است، گفت: برای بیش از 110 روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود 16 هزار نفر در سطح استان زنجان، آرد خام روستایی تامین و توزیع انجام شده است. 

وی با بیان اینکه بیش از 8 هزار و 387 تن آرد برای مصرف صنف و صنعت تخصیص داده شده است، عنوان کرد: گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت 12 هزار تومان و گندم واحدهای خبازی با قیمت‌های 665 و 900 تومان و برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی‌ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می‌شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می‌شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می‌گیرد.

زمانی اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که از طریق بازرسین سازمان جهاد کشاورزی استان و تعزیرات حکومتی صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد تولید، توزیع و مصرف آرد یارانه ای واحدهای نانوایی به صورت روزانه و مستمر مورد نظارت و کنترل واقع می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر