logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۱۶۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین 1402 از هفته آینده آغاز می‌شود

پیش‌فروش-بلیت-اتوبوس-اربعین-1402-از-هفته-آینده-آغاز-می‌شود-
اعزام زائران اربعین از 27 مرداد آغاز می‌شود و بسیاری قصد سفر زمینی به عراق و استفاده از وسایل حمل و نقل جاده‌‎ای را دارند. مدیرکل حمل‏ و نقل جاده‌ای می‌گوید: پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین با نرخ مصوب از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش موج رسا; با توجه به محدودیت پروازی در ایام اربعین، بیش از ۹۵ درصد زائران به صورت زمینی به عراق سفر می‌کنند. اعزام زائران اربعین از ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

برخی از زائران با خودروی شخصی و برخی دیگر با وسایل حمل و نقل عمومی به مرزها مراجعه می‌کنند تا بتوانند در مسیر پیاده‌روی اربعین حرکت کنند. مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با راه‌اندازی کمپینی خواستار ارائه خدمات حمل و نقل بهتر به زائران اربعین شده‌اند.

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ از هفته آینده

داریوش باقرجوان، مدیرکل حمل‏ و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل‏ و نقل جاده‌‏ای با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین می‌گوید: برنامه‌ریزی‌ها در ستاد مرکزی اربعین در حال انجام است و در نظر داریم از هفته آینده پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ را آغاز کنیم.

وی با اشاره به کرایه اتوبوس‌های اربعین از شهرهای مختلف به مرزهای زمینی می‌افزاید: بلیت اتوبوس‌ها با نرخ مصوب عرضه می‌شود که البته تنظیم بازار در این زمینه نرخ‌گذاری می‌کند و هزینه هر مسیر در تابلو نصب خواهد شد. افرادی که بلیت‌ها را با قیمت بیش از نرخ مصوب بفروشند، بر اساس کمیسیون ۱۱ و ۱۲ مربوط به تخلفات راننده و شرکت‌ها، با آنها برخورد می‌شود.

زائران اربعین با اتوبوس‌های خارج از پایانه‌ها سفر نکنند

باقرجوان از زائران اربعین خواست برای سفر به مرزها از طریق حمل و نقل جاده‌ای فقط به ترمینال‌ها مراجعه کنند و از استفاده از خدمات حمل و نقل خارج از پایانه‌ها موسوم به آزادسواری که غیرقانونی است، بپرهیزند.

وی با بیان اینکه بلیت اتوبوس اربعین بر اساس ظرفیت‌های موجود عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: اتوبوس‌ها در مسیرهای مختلف در ایام اربعین در مسیر مرزها فعال‌تر خواهند شد و ما سعی داریم ظرفیت‌ها را بهبود داده و خدمات مناسبی به زائران ارائه دهیم.

بلیت اتوبوس اربعین اینترنتی عرضه می‌شود

مدیرکل حمل‏ و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل‏ و نقل جاده‌‏ای با اشاره به نحوه عرضه بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ گفت: بلیت اتوبوس‌ها به مرزهای ۶ گانه به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت‌های اختصاصی  یا مشترک شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای عرضه می‌شود.

به گزارش فارس، سال گذشته بلیت اتوبوس اربعین با قیمت مصوب عرضه شد و میز خدمت در پایانه‌های مسافربری مستقر شد تا در صورت تخلف این موضوع را پیگیری کنند. امسال مرزهای زمینی مهران، شلمچه، خسروی، چذابه، تمرچین و باشماق در ایام اربعین روی زائران باز است.

فارس

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر