logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۱۵۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

ثبت نام قطعی ۳۱۸۶ زائر اربعین استان زنجان در سامانه سماح

ثبت-نام-قطعی-۳۱۸۶-زائر-اربعین-استان-زنجان-در-سامانه-سماح
مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: تا امروز ۱۴ مرداد ماه ۳ هزار ۱۸۶ زائر اربعین از استان زنجان در سامانه سماح ثبت نام قطعی کرده‌اند و آمار ثبت نامی رو به افزایش است.

ابراهیم احدی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فرایند ثبت نام در سامانه سماح از روز چهارم محرم آغاز شده و همچنان ادامه‌دار است. با این شرایط تا امروز ۱۴ مرداد ماه ۳ هزار ۱۸۶ زائر اربعین از استان زنجان در سمانه سماح ثبت نام قطعی کرده‌اند و آمار ثبت نامی رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه مردم می‌توانند با ورود به این سامانه به صورت ۲۴ ساعته نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، افزود: اکنون هیچگونه محدودیت زمانی برای ثبت نام در سامانه سماح اعلام نشده و مردم می‌توانند در این سامانه نام‌نویسی کنند.

مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه این سامانه مجهز به برخی امکانات جدید شده گفت: یکی از خدمات جدید این است که با توجه به متفاوت بودن سقف ثبت‌نامی بیمه، زائر می‌تواند سقف بیمه ۳۵، ۴۵ و ۵۵ هزار تومان را برای خود در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه سامانه دارای خدمت جدید دیگر نیز می‌باشد یادآور شد: سامانه زمان ثبت نام ترافیک مرزها را نشان می‌دهد بر این اساس زائر می‌تواند زمان و مبدا مرز را انتخاب کند. 

احدی گفت: امسال بر اساس تصمیم ستاد اربعین مقرر شده تا تمامی بلیط‌های اتوبوس‌ها، قطار‌ها و هواپیمایی‌هایی که به مقصد شهر‌های زیارتی داخل خاک عراق یا مرز‌های داخل خاک کشورمان حرکت خواهند داشت باید در سامانه سماح ثبت نام کنند و فراخوان ثبت نام داده شده است.

وی اذعان کرد: بعد از اینکه زائران در سامانه سماح نام‌نویسی و شماره همراه خود را ثبت می‌کنند ادارات و نهاد‌ها از طریق این نهاد خواهند توانست با زائران تماس بگیرند تا مسیر‌های پر ترافیک را اطلاعات‌رسانی کنند و اگر تغییراتی در ورود و خروج مرز‌ها و تغییر مرز‌ها وجود داشته باشد از طریق پیامک به زائران اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر