logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۱۶۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پیش‌ثبت نام داوطلبان برای انتخابات از ملزومات ثبت نام نهایی است

پیش‌ثبت-نام-داوطلبان-برای-انتخابات-از-ملزومات-ثبت-نام-نهایی-است
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به آغاز پیش ثبت نام متقاضی داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از امروز گفت: این امر از ملزومات ثبت نام نهایی است.

ابوالفضل رفیعی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پیش ثبت نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز ۱۶ مرداد تا روز یکشنبه ۲۲ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۸ جمعا به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پیش ثبت نام به صورت غیر حضوری و از طریق پنجره واحد وزارت کشور به آدرس keshvar.moi.ir می‌باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: انجام پیش ثبت نام از ملزومات ثبت نام نهایی است و فلسفه آن، امکان راستی آزمایی مدارک پیش از ثبت نام نهایی است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه افزایش حضور داوطلبان از عوامل زمینه ساز مشارکت حداکثری است، اذعان کرد: شرایط سنی داوطلبان انتخابات مجلس در قانون جدید ۳۰ تا ۷۵ سال اعلام شده است.

رفیعی در پاسخ به سوالی مبنی بر جامعه آماری رای دهندگان استان در انتخابات پیشرو، تصریح کرد: به فرمانداران ابلاغ شده تا جامعه آماری احصا شود و برنامه‌ریزی لازم پیش‌بینی شعب را داشته باشند و فعلا آمار آماده نیست.

وی در خصوص سوال دیگر مبنی اینکه آیا وعده‌هایی که برخی نمایندگان در دوره قبل به مردم داده‌اند و اما تاکنون عملیاتی نکرده‌اند در استان قابل رسیدگی و پیگیری است؟ گفت: حوزه اجرا در استان نمی‌تواند پیگیر این موضوع باشد، این مردم هستند که رای دادند و مطالبه‌گری می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر