logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۱۵۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

سرمایه‌گذاران محدودیتی برای انتخاب محل سرمایه‌گذاری در استان زنجان ندارند

سرمایه‌گذاران-محدودیتی-برای-انتخاب-محل-سرمایه‌گذاری-در-استان-زنجان-ندارند
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به توسعه نامتوازن صنعتی در استان گفت: شرق زنجان نسبت به مناطق دیگر توسعه صنعتی بیشتری پیدا کرده اما در صورت درخواست سرمایه‌گذار هیچ محدودیتی برای انتخاب محل سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

مجید گلشنی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید بر پیگیری و رفع موانع تولید کنندگان اظهار داشت: درسالیان اخیر و در حوزه معدن و صنایع معدنی کاستی‌هایی وجود داشته که مستلزم تشدید تلاش‌ها در این حوزه می‌باشد. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به توسعه نامتوازن صنعتی استان افزود: شرق زنجان نسبت به مناطق دیگر استان توسعه صنعتی بیشتری پیدا کرده است ولی با این وجود در صورت درخواست سرمایه‌گذار هیچ محدودیتی برای انتخاب محل سرمایه‌گذاری وجود ندارد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه افزود: امسال ۶ طرح صنعتی بزرگ همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

گلشنی همچنین از برگزاری جشن احیاء برای یک واحد صنعتی و یک واحد معدنی نیز در ایام هفته دولت خبر داد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه شرکت زر نوش پس از ۱۲ سال تعطیلی و با حضور سرمایه گذار جدید به چرخه تولید بازگشت گفت: سرمایه‌گذار جدید کارخانه تاکنون ۴۰۰ میلیارد برای این کارخانه هزینه کرده و اعلام کرده که بدون نیاز به اخذ تسهیلات بانکی قصد دارد ۱۰۰۰ میلیارد دیگر برای راه‌اندازی خطوط کامل تولید این کارخانه سرمایه‌گذاری کند. 

گلشنی اذعان کرد: تولید انواع شربت‌های خوراکی، آب میوه، نوشیدنی‌های بر پایه جو و آب معدنی از تولیدات شرکت زر نوش خواهد بود و تاکنون زمینه اشتغال ۲۵ نفر را فراهم کرده است که این تعداد در طی روزهای آتی و با راه‌اندازی خطوط تولید جدید افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در بخشی دیگر با اشاره اینکه دو طرح بزرگ فولادی در آستانه افتتاح قرار دارد گفت: یکی از صنایع فولادی در زمینه تولید انواع ورق‌های فولادی با سرمایه‌گذاری بیش از ۷ هزار میلیارد ریال زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر در هر شیف را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: یکی از شرکت‌های فولادی نیز با سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ریال در زمینه تولید مفتول‌های فولادی فعالیت می‌کند و زمینه اشتغال ۳۵ نفر را فراهم کرده است که این تعداد در طی روزهای آینده با ۷۰ نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر