logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۱۴۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیسیون خدمات شهری سلامت و محیط زیست شورای شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا مطرح کرد:

لزوم ورود فرمانداری و سایر دستگاه‌ها به ساماندهی مشاغل مزاحم سطح شهر زنجان

لزوم-ورود-فرمانداری-و-سایر-دستگاه‌ها-به-ساماندهی-مشاغل-مزاحم-سطح-شهر-زنجان
رئیس کمیسیون خدمات شهری سلامت و محیط زیست شورای شهر زنجان گفت: فرمانداری و تمام دستگاه‌های دیگر که درخواست ساماندهی مشاغل مزاحم در شهر زنجان را دارند باید به ایجاد سایت کمک نمایند.

منصور مرادلو در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طبق قانون باید با مشاغل مزاحم در سطح شهر برخورد شود و برای ساماندهی این مشاغل نیز سایتی صنعتی احداث شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این مشاغل مزاحم که در داخل شهر وجود دارد سبب آلودگی صوتی و بهداشتی، بروز برخی مسائل اجتماعی در تعدادی از این محل‌ها؛ همچون خرید و فروش اموال سرقتی شده و این امور سبب نارضایتی مردم شده است. 

رئیس کمیسیون خدمات شهری سلامت و محیط زیست شورای شهر زنجان گفت: این امور سبب شده تا جلساتی برگزار شده و از شهرداری درخواست شده تا مشاغل مزاحم را ساماندهی کنند.

وی ادامه داد: تعداد اندکی از مشاغل مزاحم داخل شهر دارای مجوز فعالیت هستند اما گاها برخی واحد‌ها خارج از مجوز اقدام به جمع‌آوری ضایعات همچون آهن، پلاستیک، نان خشک و اقلام ممنوعه می‌کنند که با مجوز صادر شده همخوانی ندارد.

مرادلو با اشاره به اینکه یکی از این مشاغل مزاحم سطح شهر واحد‌های جمع‌آوری ضایعات است و اغلب واحد‌ها بر خلاف قانون اقدام به این امر کرده‌اند و حتی تغییر کاربری داده‌اند گفت: از شهرداری درخواست شده تا محلی را احداث کند و برای ساماندهی مشاغل مزاحم به کار گیرد. 

وی گفت: استانداری، فرمانداری و تمام دستگاه‌های دیگر که درخواست ساماندهی مشاغل مزاحم را دارند باید به ایجاد سایت کمک نمایند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری سلامت و محیط زیست شورای شهر زنجان اذعان کرد: معضل مشاغل مزاحم بدون مجوز در منطقه ۱، ۲ شدید است و بیشتر مشکلات نیز در این مناطق است که قارچ‌وار در حال زیاد شدن هستند.

وی تصریح کرد: از شهرداری درخواست شده آمار و اطلاعات مشاغل مزاحم در شهر شناسایی و اعمال قانون شود و در نهایت واحد‌های بدون مجوز طبق ماده‌های قانونی برخورد شود. ممکن است تعدادی از واحد‌ها پلمپ شوند هر چند که ممکن است سبب اعتراض عده‌ای از افراد به دلیل ایجاد شغل شوند اما باید این مشاغل مزاحم خارج از شهر تجمیع شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر