logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۱۴۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ابهر در گفتگو با موج رسا خبر داد:

آمادگی اکیپ‌های ثابت و سیار ابهر جهت ذبح رایگان و بهداشتی دام‌های عزادارن حسینی

آمادگی-اکیپ‌های-ثابت-و-سیار-ابهر-جهت-ذبح-رایگان-و-بهداشتی-دام‌های-عزادارن-حسینی
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ابهر گفت: یک اکیپ ثابت و ۲ اکیپ سیار آماده ارائه خدمات رایگان جهت ذبح قربانی‌های عزاداران حسینی هستند.

عبدالله بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان عالم حضرت سید الشهدا (ع) اظهار کرد: کلیه همشهریان، هیئت‌های امنا و متولیان محترم دسته‌جات عزاداری می‌توانند به منظور حفظ سلامت مصرف‌کنندگان گوشت دام‌های قربانی و تامین بهداشت عمومی و جلوگیری از اشاعه بیماری‌های قابل انتقال از دام به انسان، طبق سنوات گذشته و هماهنگی‌های به‌ عمل آمده، یک اکیپ ثابت و ۲ اکیپ سیار آماده ارائه خدمات رایگان جهت ذبح قربانی‌های عزاداران حسینی هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کشتارگاه نور ابهر و خرمدره در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی آماده ارائه خدمات بازرسی و نظارت شرعی و کنترل بهداشتی گوشت دام‌های قربانی شهروندان محترم و عزاداران حسینی به‌ صورت رایگان است.

 بیگدلی تصریح کرد: از عموم همشهریان گرامی درخواست می‌شود نذورات خود را به صورت زنده به هیئت‌ها و دستجات عزاداری تحویل دهند تا به صورت نیابتی با انتقال به کشتارگاه دام نور به شکل بهداشتی و شرعی انجام بگیرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ابهر افزود: از عزاداران حسینی درخواست می‌کنیم همکاری لازم را با بازرسین و مامورین دامپزشکی ابهر داشته و از کشتار دام در منازل و معابر عمومی جداً خودداری کنند.

وی تصریح کرد: در صورت نیاز و هماهنگی و هر گونه سوال، با کشیک‌های ویژه مستقر در اداره دامپزشکی ابهر در ایام فوق با شماره ۳۵۲۲۳۳۴۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر