logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۱۴۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان:

ساعات کاری ادارات استان زنجان در یوم‌العباس و یوم‌الزینب تا ساعت ۱۱ خواهد بود

ساعات-کاری-ادارات-استان-زنجان-در-یوم‌العباس-و-یوم‌الزینب-تا-ساعت-۱۱-خواهد-بود
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گفت: در راستای بهره‌مندی کارکنان دستگاه‌های اجرایی از فیوضات دسته عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان، پایان ساعات کاری ادارات در این روزها تغییر می‌کند.

به گزارش موج رسا; مرتضی شهامی امروز ۳ مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به برگزاری دسته‌های عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان مصادف با یوم‌العباس و یوم‌الزینب در روزهای هشتم و یازدهم محرم، در راستای بهره‌مندی کارکنان محترم دستگاه‌های اجرایی استان از فیوضات این مراسم، پایان ساعت کاری کلیه سازمان‌های دولتی و مراکز آموزشی در سطح استان در روزهای چهارشنبه ۴ مرداد و شنبه ۷ مرداد ساعت ۱۱ خواهد بود.

بیشتر بخوانید

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: با توجه به فرارسیدن یوم العباس و زمان برگزاری عزاداری دسته‌های بزرگ حسینیه اعظم و زینبیه زنجان، از روز گذشته، اسکان زائران حسینی در استان آغاز شده است.

هرساله با فرارسیدن این روز، استان زنجان میزبان مشتاقان و زائران اباعبدالله حسینی است که با شور و شعف وصف ناشدنی به پایتخت شور و شعور حسینی سفر می‌کنند تا از دریای بیکران عشق و محبت به سید و سالار شهیدان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر