logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۱۳۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایجرود در گفتگو با موج رسا:

100 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان ایجرود لکه‌گیری شد

-100-کیلومتر-از-راه‌های-روستایی-شهرستان-ایجرود-لکه‌گیری-شد
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایجرود با بیان اینکه در راستای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی شهرستان ایجرود استان زنجان اقدامات مختلفی انجام شده است گفت: ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان ایجرود لکه‌گیری شد.

علی یوسفی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه ۱۰۰ کیلومتر پروژه لکه‌گیری در ۳ ماه گذشته برای راه‌های روستایی شهرستان ایجرود شکل گرفته است اظهار کرد: برای انجام این کار ۳۰۰ تن آسفالت گرم بکارگیری شده است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: لکه‌گیری راه‌های روستایی اغلبیگ سفلی، چتز، باریکاب، اینچه رهبری، ایچ به شهرک، دوز کند، اوزان، چاپوق، باروت آغاجی، ریحان و روستای دوران با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. 

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایجرود عنوان کرد: از مهم‌ترین پروژه‌های لکه‌گیری در محورهای روستایی نیز به لکه‌گیری محور روستایی سعیدآباد و محور روستایی ملاپیری به طول ۱۹ کیلومتر در شهرستان ایجرود است. 

یوسفی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار، روکش آسفالت محور روستایی دایدار و اغلبیگ نیز در دستور کار است. 

وی تصریح کرد: در خصوص ایمن‌سازی جاده‌های شهرستان و برای تردد آسان و روان محورهای مواصلاتی شهرستان به ویژه در مناطق کوهستانی، عملیات مرمت و روکش در طول سال به صورت مداوم و پیوسته انجام می‌شود و حتی در فصل زمستان این روند ادامه دارد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود تاکید کرد: راهداری این شهرستان با داشتن ۳۵ کیلومتر بزرگراه، ۸۵ کیلومتر راه اصلی و ۳۹۰ کیلومتر راه روستایی، ۹ درصد از کل راه‌های استان را پوشش می‌دهد و سعی در خدمات‌رسانی مطلوب به مردم شهرستان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر