logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۱۳۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

موضوع جمع‌آوری کیوسک‌های داخل شهر زنجان بررسی می‌شود

موضوع-جمع‌آوری-کیوسک‌های-داخل-شهر-زنجان-بررسی-می‌شود
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهرداری در حال بررسی موضوع جمع‌آوری کیوسک‌های داخل شهر زنجان طبق دستور دادستان کل کشور است.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دادستان کل کشور بخش‌نامه‌ای ارسال کرده‌اند که تا کیوسک‌های داخل شهر‌ها جمع‌آوری شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این موضوع به یک چالش تبدیل شده و عوامل شهرداری در حال بررسی‌ هستند تا مشخص شود کدام یک از کیوسک‌ها قابلیت جمع‌آوری دارند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تعدادی از این کیوسک‌ها از قبل دارای مجوز فعالیت هستند و بر روی این موضوع نیز بحثی وجود دارد اما طبق بخشنامه دادستان باید کل کیوسک‌های داخل شهر و کیوسک‌های ورودی‌های شهر جمع‌آوری شود.

وی بیان کرد: مقرر شد تا به دادستان کل استان اعلام شود نامه‌ جمع‌آوری کیوسک‌ها ابلاغ شده اما کیوسک‌ها در شهر زنجان دارای مجوز هستند و اگر جمع‌آوری شوند تبدیل به چالشی خواهد شد.

نجفی با اشاره به اینکه برخی معضلات اجتماعی دلیل این ابلاغ است بیان کرد: به دلیل بزهکاری‌هایی که در داخل و اطراف کیوسک‌ها گاها انجام می‌شود دلیلی برای ابلاغ نامه دادستان کل کشور به تمام استان‌ها مبنی بر جمع‌آوری کیوسک‌ها شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: اگر دادستان استان نیز دستور جمع‌آوری کیوسک‌های شهر را بدهد باید شهرداری به این امر اقدام نماید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر