logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۱۲۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر در گفتگو با موج رسا خبر داد:

تامین آب پایدار برای روستاهای ابهر در اولویت قرار گرفته است

تامین-آب-پایدار-برای-روستاهای-ابهر-در-اولویت-قرار-گرفته-است
فرماندار ابهر با بیان اینکه آب پایدار برای ۹ روستای ابهر فراهم شد گفت: تامین آب پایدار روستاهای ابهر در دستور کار قرار گرفته است.

احمد ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری با کاهش بارندگی نسبت به دوره‌های مشابه مواجه بودیم بنابراین توجه جدی و پیگیری‌های ویژه برای تأمین آب پایدار برای روستاها در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: خوشبختانه در تیر ماه سال جاری مشکل آب ۹ روستا از توابع ابهر به طور کامل حل و شرایط تامین آب پایدار برای این روستاها فراهم شد.

ذوالقدر عنوان کرد: در مجتمع خراسانلو که شامل سه روستای خراسانلو، کوه زین و مهستان است با نوسانات افت فشار مخصوصا در فصول گرم سال مواجه بود از سال گذشته اقداماتی از سوی آب و فاضلاب استان اعم از انتقال لوله آب از چشمه روستای مهستان به طول ۲۲۰۰ متر به داخل روستا و همچنین حفر چاه جدیدی برای مجتمع انجام شده است.

این مسئول افزود: با توجه به درخواستی که از سوی مردم روستا، پیگیری‌های شورا‌، دهیاری‌ها و تاکیداتی که از سوی مقامات شهرستانی صورت گرفت در ۲۳ تیرماه در ساعت ۵:۳۰ صبح این پروژه با آبدهی بالای ۱۷ لیتر در ثانیه وارد مدار بهره‌برداری شد و بخش اعظمی از مشکلات افت و نوسانات آب به طور کامل حل شد و تامین آب پایدار برای سه روستا مرتفع شد.

فرماندار ابهر در پایان از مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر و بخشداری مرکزی شهرستان که به صورت جدی و مستمر پیگیر تامین آب‌‌ پایدار هستند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر