logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۱۲۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

ارزش کار بانوان تاثیر گذار در جامعه بالا است

ارزش-کار-بانوان-تاثیر-گذار-در-جامعه-بالا-است
استاندار زنجان با بیان اینکه کار فرهنگی به هر شکلی برای جامعه ایفا شود اگر پاک و درست باشد خداوند آن را تثبیت می‌کند گفت: ارزش کار بانوان تاثیر گذار در جامعه بالا است.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی در اولین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار در زنجان که در تایخ 25 تیرماه در مرکز همایش‌های بین الملی روزبه زنجان برگزار شد اظهار کرد: کاری که تاثیرگذاران اجتماعی، کارآفرینان و بانوان پیش قسوت در عرصه‌های مختلف به هر شکلی انجام دهند خود جهاد تبیین است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کار فرهنگی به هر شکلی برای جامعه ایفا شود اگر پاک و درست باشد خداوند آن را تثبیت می‌کند و پس از مدتی کار ریشه‌دار شده و میوه می‌دهد.

استاندار زنجان تصریح کرد: یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه شود، حلقه‌های میانی این جمع هستند، چون هیچ ارتباط دولتی نداشتند اما با همین شرایط یک نهضتی ایجاد کردند، پس حضور این بانوان را ارج می‌نهیم.

افشارچی افزود: جامعه به راهنمایی، دلگرمی و حضور و وجود زنان نیاز دارد و وجود بانوان مایه خیر و برکت در هر عرصه‌ای است.

وی اضافه کرد: ما قریب به ۵۰ سال است که با دشمن در حال جنگ هستیم، البته این شرایط می‌توانست طور دیگری هم باشد، اما در آن صورت زندگی ما یک زندگی تمدنی نبود و مجبور بودیم زیر سایه یک تمدن دیگر برویم.

استاندار تاکید کرد: چیزی که در اسلام از خانواده یاد شده آرامش و رحمت است و این تعریف با تعاریف جوامع غربی که صرفا زن و مرد را به خاطر مسائل جسمی به هم ارتباط می‌دهد، متفاوت است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر