logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۱۲۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عنوان کرد:

توسعه خدمات رسانی به روستائیان ماهنشان با ارتقاء زیرساخت های آبرسانی

توسعه-خدمات-رسانی-به-روستائیان-ماهنشان-با-ارتقاء-زیرساخت-های-آبرسانی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تشریح عملکرد این شرکت در شهرستان ماهنشان گفت: با ارتقاء زیرساخت های آبرسانی، خدمات دهی به روستائیان شهرستان ماهنشان توسعه یافته است.

به گزارش موج رسا; علیرضا جزء قاسمی امروز ۲۵ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آغاز عملیات آبرسانی به روستای "قره ناس" در شهرستان ماهنشان یکی از این خدمات است که با بهره برداری از آن، اهالی این روستا از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این طرح شامل احداث خط انتقال به طول بیش از 4 کیلومتر، احداث یک رشته قنات و چاه نیمه عمیق، احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ و برق رسانی می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: طی سه ماهه اخیر 770 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع، احداث 10 فقره حوضچه شبکه توزیع و خط انتقال و 17 فقره تعویض شیر فلکه و نصب کنتور حجمی در شهرستان ماهنشان انجام پذیرفته است.

جزء قاسمی با تاکید بر حفظ و کنترل کیفیت آب آشامیدنی بیان کرد: انجام 107 مورد آزمایشات شیمیایی، بیش از 11 هزار فقره کلر سنجی آب، نصب دستگاه های کلرزن و شستشوی 26 فقره مخزن ذخیره آب از جمله اقداماتی است که برای کنترل کیفیت آب در شهرستان ماهنشان انجام گردیده است.

وی همچنین به رفع 249 فقره حوادث و اتفاقات شبکه توزیع و خط انتقال، 249 فقره تعمیر حوضچه شبکه توزیع و خط انتقال، 5 فقره نصب شناور، 18 مورد تعمیر آب شیرین کن نیز اشاره کرده و یادآور شد: ارتقاء خدمات به روستائیان بصورت مستمر جزء اولویت‌های کاری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان می‌باشد.

این مسئول به شناسایی و کشف 62 فقره انشعاب غیرمجاز در شهرستان ماهنشان نیز اشاره کرده و گفت: بررسی پرونده این انشعابات در مراجع قضایی در دست اقدام می باشد.

گفتنی است: شهرستان ماهنشان با 15 هزار مشترک و جمعیتی بالغ بر 39 هزار نفر در فاصله 115 کیلومتری مرکز استان زنجان قرار دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر